امام جمعه بافق:

مشکل امروز جامعه ما این است که شهدا را فراموش کرده‌ایم

بافق (پانا) - امام جمعه بافق در دیدار جمعی از مدیران و فرزندان فرهنگی شهدا، مشکل امروز جامعه را فراموش کردن شهدا دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۸۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مشکل امروز جامعه ما این است که شهدا را فراموش کرده‌ایم

حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق ضمن تقدیر و تشکر از معلمان به واسطه تعلیم و تربیت فرزندان این مملکت، گفت: کار معلم به عنوان یک هادی در جامعه، هادی معنوی، سیاسی، اجتماعی، علمی و در یک کلمه یک هادی الی الله است که آمده تا جامعه را به سوی خدا هدایت کند؛ این شخص نمی‌تواند نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت باشد.

سعادت‌فر ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی و دردهایی که در جامعه داریم این است که یک قشری از جامعه ما نسبت به انقلاب و نظام مایوس می شوند که اگر ما مشکلات و دردها را منکر شویم و آنها را توجیه کنیم خلاف وجدان و انصاف است و اگر بخواهیم این دردها را به سمت یاس و ناامیدی هدایت کنیم این هم اجحاف در حق نظام و انقلاب است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: دشمن، امروز با استفاده از این دردها و نگرانی ها در حال پیچیدن نسخه و سوق دادن جامعه به سمت ناامیدی است و ما باید در مقابل، نسبت به امید دادن به جامعه تلاش کنیم.

وی ضمن تاکید بر الگوگیری از شهدا، گفت: مشکل امروز این است که ما شهدا را فراموش کرده ایم؛ اگر امروز در جامعه مشکل اختلاس داریم دلیلش این است که از راه شهدا فاصله گرفته‌ایم؛ راه شهدا راه اختلاس نبود، بلکه راه خدمت خالصانه و زحمت کشیدن و سعی و تلاش و کوشش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار