وزیر بهداشت،درمان و آموزش و پزشکی:

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - وزیر بهداشت،درمان و آموزش و پزشکی با اشاره به اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار در سفر استانی هیأت دولت به بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر گفت تلاشبر این است تا با تعامل سازمان برنامه و بودجه و همراهی سازمان‌های مردم نهاد منابع بیشتری جهت تکمیل هرچه سریعتر بیمارستان اختصاص یابد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر

بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان اسلامشهر و بازدید از بیمارستان 400 تختخوابی اظهار کرد: حضور مسئولان در میدان و پیگیری پروژه‌های مهم و زیرساختی در ردیف سرفصل‌های مهم دولت مردمی سیزدهم قرار دارد. بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر نیز با وجود گذشت 13 سال تنها پیشرفت 60 درصدی دارد.

وی با بیان اینکه در وزارت بهداشت و درمان عدالت در توزیع منابع مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: در شهرستان‌های جنوب غرب تهران، با وجود تراکم جمعیت عدالت در ارائه خدمات و ایجاد سرانه‌های درمانی رعایت نشده است.

عین‌الهی با اشاره به اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار در سفر استانی هیأت دولت به بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر افزود: تلاش خواهیم کرد تا با تعامل سازمان برنامه و بودجه و همراهی سازمان‌های مردم نهاد منابع بیشتری را جهت تکمیل هرچه سریعتر این بیمارستان اختصاص یابد.

در ادامه وزیر بهداشت و درمان با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی و حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر از روند اجرای اردوی جهادی، درمانی شهید سلیمانی در شهرک طالقانی بازدید کرد و ضمن قدردانی از حضور پزشکان نیکوکار در اردوهای جهادی، درمانی در مناطق محروم تصریح کرد: در این اردوها خدمات درمانی مناسبی به مردم ارائه می‌شود و از حضور سایر پزشکان داوطلب در این اردوها نیز استقبال می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به نیاز شهرستان اسلامشهر به پایگاه سلامت، در صورت تأمین زمین با کاربری بهداشتی و درمانی از سوی شهرداری، اعتبار لازم جهت احداث پایگاه سلامت جهت خدمات‌دهی به ساکنان شهرک‌های شهرستان تأمین خواهد شد.

گفتنی است، اردوی جهادی،درمانی شهید سلیمانی که با حضور 20 پزشک متخصص توسط بسیج جامعه پزشکی بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) با همکاری بسیج حوزه 275 مقداد در مدرسه جمارانی شهرک طالقانی برگزار شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار