مدرس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ رضوی:

در سازمان دانش‌آموزی علم غیر مفید نداریم

نیشابور (پانا) - مدرس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ رضوی گفت در تشکیلات پیشتازان با یادگیری آموزه‌های قوی، علم غیرمفید وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
در سازمان دانش‌آموزی علم غیر مفید نداریم

غلامرضا حیدری، معاون اسبق سازمان دانش آموزی خراسان رضوی و مدرس تشکیلات پیشتازان در آیین بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی که در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد، بیان کرد: دانش آموزان عزیز، شما در مقطع بسیار مهمی قرار گرفته اید؛ چهل و سه سال از انقلاب می گذرد، ما در آموزش و پرورش به عنوان معلم و شما به عنوان دانش آموز، باید قدر داشته هایمان را بدانیم و به هویت خودمان افتخار کنیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری، در دیدار اخیر با معلمین، از درد مشترکی سخن گفتند که گره آن به دست من و شما باز می شود. آموزش و پرورشی ها باید علم مفید تولید کنند و این بدون کمک شما دانش آموزان عزیز نیز میسر نمی شود.

حیدری عنوان کرد: ما در تشکیلات پیشتازان، نظم را یاد می‌گیریم. ما در تشکیلات پیشتازان صبر و گذشت، مشورت و احترام به حقوق یکدیگر را یاد می گیریم.

معاون اسبق سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: خدا را شاکریم در تشکیلات پیشتازان علم غیرمفید نداریم. اگر امروز ما امداد و نجات را فرا می گیریم، به این دلیل است که، اگر در چنین موقعیتی قرار گرفتیم بتوانیم فردی را به زندگی برگردانیم و به فرموده قرآن کریم، احیای یک نفر، احیای کل انسان های زمین است.

دانش آموز خبرنگار: حسن کمالی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار