قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران:

برگزاری جلسات فصلی و منظم، کارایی سازمان را بهبود می‌بخشد

زنجان (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی در نشست صمیمی با پیشکسوتان، مربیان و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی زنجان گفت برگزاری جلسات فصلی و استفاده از تجارب ارزشمند پیشکسوتان، عملکرد سازمان را بهبود خواهد بخشید.

کد مطلب: ۱۲۷۸۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات فصلی و منظم، کارایی سازمان را بهبود می‌بخشد

روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت به مناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، نشستی صمیمی با حضور قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی، پیشکسوتان، کارشناسان و مربیان سازمان دانش آموزی استان زنجان برگزار شد.

حسین عبادتی در این نشست، پیشکسوتان و مربیان را سرمایه گرانبهای سازمان دانش آموزی دانست و گفت: در برنامه ریزی ها، برای طرح های سازمان دانش آموزی باید از تجربیات پیشکسوتان استفاده کرد.

عبادتی در ادامه افزود: انگیزه و انرژی جوانان و تجربه پیشکسوتان به عنوان دو بازوی اصلی در برنامه ریزی ها می توانند عملکرد سازمان را بهبود ببخشند.

در این نشست، مدعوین، با بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای سازنده مشارکت فعال داشتند. همچنین اعضا بر برگزاری این نشست ها بصورت منظم و فصلی تاکید کردند.

در پایان این نشست، قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی با اهدای گل، از پیشکسوتان و مربیان و کارشناسان سازمان دانش آموزی زنجان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار