فرمانده سپاه شهرستان قدس:

همکاری و همبستگی ارگان‌های فعال با آموزش و پرورش، باعث کاهش صدمات تهاجم فرهنگی می‌شود ‌‌‌‌

شهرقدس (پانا) - فرمانده سپاه شهرستان قدس، در جلسه کمیته علمی اجرایی طرح نماد، هدف از اجرای این طرح را همکاری و همبستگی ارگان‌های فعال با آموزش و پرورش که موجب فرهنگ‌سازی و ابتکارات نوین در راستای حفظ نسل جدید از صدمات تهاجم فرهنگی می‌شود، دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۸۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
همکاری و همبستگی ارگان‌های فعال با آموزش و پرورش، باعث کاهش صدمات تهاجم فرهنگی می‌شود ‌‌‌‌

هادی حفیظی، فرمانده سپاه در جلسه کمیته علمی اجرایی نماد که با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، نمایندگان دادگستری، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، اداره کار و امور اجتماعی، در سالن هم‌اندیشی شهید باهنر شهرستان قدس برگزار شد، گفت: هدف از این جلسات این است که با همکاری، همبستگی، فرهنگ‌سازی و ابتکارات بتوانیم نسل جدید را از صدمات تهاجم فرهنگی حفظ کنیم.

فرمانده سپاه قدس گفت: نسل جدید در معرض تهاجم فرهنگی هستند، فضای مجازی می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به نسل جدید وارد کند که با هوشیاری باید از این مهم عبور کنیم؛ لازم است تا به ابعاد پرورشی در آموزش و پرورش بصورت یک فرایند مشخص توجه شود و تلاش کنیم به سند تحول بنیادین بدرستی عمل کنیم.

همچنین وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: به اهمیت طرح ملی نماد و نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان واقف هستیم، حساسیت موضوع، در دوران کرونا بیشتر شده است و آسیب‌های اجتماعی، افزایش یافته است و بر این اساس بیشتر از این باید به طرح‌های مانند طرح نماد، توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نمی‌تواند نتیجه خوبی به دست آورد، همکاری و همبستگی به سایر ارگان‌ها به نتیجه مطلوب می‌انجامد. افزایش آسیب‌های اجتماعی زنگ خطری برای همه ارگان‌های شهرستان است اگر دانش‌آموزی دچار آسیب های اجتماعی شده است مشاور، معلمان و مدیران آنان را به ارگان‌های مربوطه هدایت خواهند کرد و همبستگی و همکاری ارگان‌های دولتی کمک خواهد کرد که آسیب های اجتماعی کاهش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش در پایان از حضور فعال و موثر همه ارگان‌های درگیر موضوع طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان تشکر کرده و درخواست کرد در راستای کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان از هیچ کمکی دریغ نکنند و نمایندگان سازمان‌های مربوطه بصورت موثر در جلسات نماد شرکت کنند و گزارش کار خود را ارائه کنند و با فرهنگ سازی بتوانیم نسل جدید را کمک کنیم.

دانش آموز خبرنگار: آذین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار