زهرا پناهی‌روا:

معلم نقش اساسی در کیفیت آموزش و یادگیری دارد

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان با حضور در جمع فرهنگیان منطقه 6 تهران در دبستان آرمینه مصلی‌نژاد و دبیرستان ممتاز حنان ضمن تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم گفت معلمان به دلیل نقش مهم و خطیر تعلیم و تربیت در جامعه از منزلت اجتماعی بالایی برخوردار هستند.

کد مطلب: ۱۲۷۸۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معلم نقش اساسی در کیفیت آموزش و یادگیری دارد

زهرا پناهی روا ضمن احترام به مقام معلم و تبیین جایگاه فاخر و ارزشمند معلمان در جامعه را حائزه اهمیت بر شمرد و تاکید کرد: معلم به عنوان یکی از ارکان مهم آموزش و پرورش نقش اساسی در کیفیت آموزش و یادگیری دارد و در جامعه ای که به مقام معلم احترام گذاشته شود آن جامعه مسیر رشد و تعالی را طی خواهد کرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور زنان با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که دست به گریبان جامعه است موضوع آسیب های اجتماعی است، اظهار داشت در بحث آسیب های اجتماعی ، اصل مهم داشتن آگاهی است و اگر در مدارس مدیران ما نگاه تمام ساحتی داشته باشند و با تدوین ایده ها و طرح های نو و خلاق این آگاهی را به نسل نو اندیش آینده منتقل کنند در نتیجه ما شاهد روند کاهشی این آسیب در سطح جامعه می باشیم.

سپس با حضور در جمع دانش آموزان و معلمان با توجه به اینکه مدرسه کانون تعامل اجتماعی می باشد و آغاز رشد و توسعه هر جامعه ای از مدرسه صورت می گیرد در همین راستا کلیه ایده ها و طرح های عملیاتی و کاربردی برای مقابله با آسیب های اجتماعی از مدارس شکل می گیرد و انتظار می رود مدیران با شیوه گفتگو نسل آینده ساز نظام تعلیم و تربیت را به سمت پژوهش و فناوی برای مقابله با آسیب ها هدایت کنند.

در پایان زهرا پناهی روا مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان از کلاس ها و فضا های آموزشی و تربیتی منطقه 6 بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی شدن فعالیت ها و اقدامات مدارس در خصوص اجرای برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار