در پیام تبریک محمود همت به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی عنوان شد؛

سازمان دانش‌آموزی زمینه‌ساز تحقق تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی در آموزش و پرورش است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در پیامی 21 اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۸۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی زمینه‌ساز تحقق تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی در آموزش و پرورش است

در این پیام آمده است: «سازمان دانش آموزی ظرفیتی بی بدیل برای رشد، بالندگی و سر افرازی نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی است که با اندیشیدن، تفکر و تلاش زمینه تحقق اهداف تعلیم و تربیت تمام ساحتی را در آموزش و پرورش فراهم می کند.
سازمان دانش آموزی بستری مناسب برای بسط مشارکت آگاهانه و فعال دانش آموزان در عرصه های مختلف است که مربیان و تلاشگران این سازمان با قابلیت ها و توانمندی های بی بدیل خود نقش مهم و موثری در مهارت آموزی، معرفت افزایی و تقویت هویت اسلامی و ملی فرزندان این مرز و بوم دارند و آنان را برای زندگی بهتر توام با کسب فضائل اخلاقی، مسئولیت پذیری و خودباوری آماده می سازند.
اینجانب 21 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را خدمت همه پیشتازان سراسر کشور و به خصوص دانش آموزان، مدرسان و مربیان پیشتاز سیستان و بلوچستان، روسا و کارشناسان ادارات دانش آموزی در شهرستان ها و مناطق استان تبریک عرض کرده و از زحمات و تلاش‌های یکایک آنها قدردانی می کنم.
امیدوارم با سر لوحه قرار دادن رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری بویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و با تلاش و کوشش بیشتر و بر مبنای شعار محوری این سازمان یعنی «پیشتازان گام دوم انقلاب؛ پیشگامان تمدن نوین اسلامی» با راهبرد «همفکری، همدلی و همکاری» شاهد نقش آفرینی و تاثیرگذاری بیشتر این سازمان بویژه در آماده سازی دانش آموزان برای ورود به زندگی اجتماعی به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار