سخنگوی دولت:

به زودی سامانه‌ای برای جاماندگان یارانه معرفی می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی سایتی را معرفی خواهد کرد که امکان ثبت نام برای جاماندگان وجود خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۷۸۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
به زودی سامانه‌ای برای جاماندگان یارانه معرفی می‌شود

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز در جلسه دولت گزارشی از روند و پیشرفت برنامه‌های اصلاح در نظام پرداخت یارانه‌ها که در طول سال‌های گذشته برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده بود، طرح شد و فرآیند این حوزه مطرح شد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از این جلسه، جلسه ستاد تنظیم بازار در حال برگزاری است. جلسات این ستاد تقریباً به صورت روزانه در حال برگزاری است.

سخنگوی دولت همچنین از موافقت دولت با لغو روادید بین دو کشورایران و قطر خبر داد و گفت: لغو روادید و گذرنامه‌های خاص لغو شد تا رفت و آمدها و ارتباطات با سهولت بیشتری برقرار شود. امیدواریم این شرایط در ظرفیت جام جهانی نیز قابل استفاده باشد.

بهادری جهرمی تصریح کرد: اساس نامه‌ای به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و گردشگری به تصویب رسید. آیین‌نامه‌ای در خصوص تامین شهریه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، معضلاتی در دانشگاه‌های دولتی و آزاد به همراه داشت که با پیشنهاد بنیاد شهید و ایثارگران اصلاحاتی در آیین نامه مذکور صورت گرفت تا شاهد مشکلاتی در این حوزه نباشیم.

وی درباره زمان برداشت یارانه واریزی تصریح کرد: در خصوص زمان برداشت مبالغ یارانه‌های واریزی مطابق اطلاعیه ستاد مربوطه، به تدریج میزان امکان برداشت و زمان آن اطلاع‌رسانی خواهد شد و بلند مدت نخواهد بود و زمان اعلام قیمت‌ها این امکان فراهم خواهد شد.

سخنگوی دولت افزود: یک ماه واریز صحت ندارد بلکه برای همه بزرگواران دو ماه واریز شده است که مسدود است و متعاقباً آزاد خواهد شد. برای میزان دهک بندی سایت وزارت رفاه در حال پاسخگویی است. در مورد کسانی که ثبت نام نکردند به دلیل اینکه از سال ۹۳ ثبت نام جدید صورت نگرفته، قرار است حمایت صورت گیرد و سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی سایتی را در این زمینه معرفی خواهد کرد که امکان ثبت نام وجود خواهد داشت و اطلاعات لازم برای ثبت نام به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار