مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی:

فعالیت‌های تشکیلات دانش‌آموزی، گام موثری در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی تاکید کرد فعالیت‌های تشکیلات دانش‌آموزی، گام موثری در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۷۷۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های تشکیلات دانش‌آموزی، گام موثری در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است

محمدرضا برات پور، سرپرست سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی ضمن عرض خیر مقدم گویی به مهمانان حاضر در جلسه گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با همکاری سازمان دانش آموزی و سایر ارگان های عضو شورا به اهداف تربیتی سازمان دانش آموزی بر اساس سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب برسیم و کارهای مفیدی در جهت تربیت دانش آموزان استان انجام دهیم.

برات پور در ادامه ضمن تشریح برنامه های سازمان، به سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی اشاره و اظهار کرد: بنا داریم با دعوت از مربیان و دانش آموزان پیشتاز استان مراسم سالروز تاسیس را به نحو شایسته برگزار کنیم.

در ادامه ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به اهمیت برنامه های فصل بهار و تابستان پیش رو پرداخت و گفت: از تمام مجموعه آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی انتظار می رود تا در راستای شعار سال «تولید،دانش بنیان، اشتغال زایی» و بر اساس سند تحول بنیادین با برنامه های درست و عملیاتی در رسیدن دانش آموزان به رسالتی که دارند کمک کنند و از ایام پیش رو بهره وری حداکثری را داشته باشند.

اکبری در ادامه به فعالیت های سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت: انتظار می رود سازمان دانش آموزی با توجه به اختیاراتی که در خصوص لباس فرم مدارس و برنامه های فرهنگی سرویس مدارس دارد و همچنین با کمک از ظرفیت هنرستان ها در زمینه تهیه لباسهای فرم مدارس، حامی دانش آموزان و خانواده های آنها باشد تا با بیشترین بهره وری و این برنامه ها اجرایی شوند.

اکبری در پایان گفت: هدف از اجرای همه برنامه ها، ارتقا پرورش مربی و متربی است و بدون حضور و تربیت دانش آموز برنامه های سازمان مفهومی نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار