مدیرکل آموزش و‌پرورش خراسان‌شمالی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه:

آموزش و پرورش مولد انسان‌های مومن و مسئولیت‌پذیر برای جامعه است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه عنوان کرد معلمین معماران تربیتی و آموزشی نسل آینده جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش مولد انسان‌های مومن و مسئولیت‌پذیر برای جامعه است

ابوالقاسم اکبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار شهید استان خراسان شمالی به ویژه شهیدان فرهنگی و دانش آموز و تبریک هفته معلم، عنوان کرد: هفته معلم هفته گرامیداشت بهترین‌های عالم هستی است. این هفته را خدمت همه فرهنگیان عزیز در سراسر کشور و استان تبریک عرض می کنم و دستان گرم همه شما را می بوسم.

اکبری افزود: آموزش و پرورش مولد انسان‌های مدیر، مدبر مومن و مسئولیت پذیر برای آینده جامعه است

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: آموزش و پرورش موتور پیشران همه جانبه کشور است. اگر به آموزش و پرورش دقیق نگاه کنیم به نقش و جایگاه معلم توجه و تکریم کنیم، می‌بینیم که آثار و برکات زیادی برای نسل آینده دارد.

وی افزود: معلمین معماران نسل آینده جامعه هستند و انسان سازند. رسالت همه انبیا و اوصیای الهی از ابتدای خلقت تا امروز بحث تربیت بوده است و معلم این نقش کلیدی را بر عهده دارد.

اکبری افزود: نقش معلم، نقش انبیاست. لحظه لحظه کار و نقش معلم ایثار و فداکاری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: سند تحول بنیادین، دکترین حرکتی ماست. قرارگاه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان با تلاش فرزندان شما اولیا عزیز شکل گرفته و باید عملیاتی شود. سندی که تربیت تمام ساحتی در همه حوزه ها از جمله عبادی، اخلاقی، اعتقادی، اجتماعی، سیاسی، زیستی، هنری و زیباشناختی را برای دانش آموزان در بر دارد.

لازم به ذکر است در حاشیه مراسم نمایشگاهی از توانمندی های دانش آموزان هنرستان ها و مدارس کاردانش در مصلی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار