رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

آخرین وضعیت ایمنی گود میلاد؛ 2 معاونت مسئول ایمن‌سازی شدند

تهران (پانا) - رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران آخرین وضعیت ایمنی گود برج میلاد را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت ایمنی گود میلاد؛ 2 معاونت مسئول ایمن‌سازی شدند

سید‌محمد آقامیری در گفت‌وگو با پانا درخصوص آخرین تصمیم‌گیری برای ایمنی گود برج میلاد گفت:‌ «گود برج میلاد ایمن است و هر ماه وضعیت آن پایش می‌شود اما از سوی مسئولان این حوزه اعلام شد دیگر تضمین نمی‌کنیم بیش از شش ماه یا یک سال بعد این وضعیت ایمن پایدار بماند. لذا تصمیم گرفتیم در درجه اول بلافاصله معاونت عمران و شهرسازی شهرداری برای ایمن‌سازی این گود وارد عمل شود و با طرح‌هایی که دارند آنجا را ایمن‌سازی کنند و برای دیواره‌ها شبکه ایجاد کنند تا این شبکه‌ها بعدا در سازه اصلی به کار رود.»

وی ادامه داد: «سرمایه‌گذار برای مشارکت در اجرای این پروژه هم اعلام آمادگی کرده تا مشارکت کند. البته پروسه بستن قرارداد تا اجرایی شدن و امضای قرارداد نهایی شود ممکن است 5 تا 6 ماه زمان ببرد. به همین دلیل کمیته عمران شورای شهر تاکید کرد در این فاصله شهرداری و معاونت عمران و شهرسازی اقدام به پایدارسازی کنند و این هزینه‌ها در هزینه‌های مشارکت آورده شود که این امر به عهده سرمایه‌گذار است تا هزینه‌ای به شهرداری تحمیل نشود.»

این عضو شورای شهر تهران درخصوص اینکه همان طراحی گذشته برای این زمین که مجموعه‌ای از کاربری‌ها بود مورد استفاده قرار می‌گیرد یا خیر گفت: «پروژه قبلا طراحی شده و طراحی‌های خوبی دارد و قرار شده این طراحی‌ها هم بررسی و یک‌سری از آنها تجدیدنظر شود. چون حجم زیربنا خیلی گسترده است انواع کاربری‌ها مانند اداری، تجاری و فرهنگی در آن پیش‌بینی شده و یک مجموعه بسیار کامل است.»

آقامیری تاکید کرد:‌ «مشارکت با نهادهای قبلی منتفی شد و زمین به نام شهرداری است و چیزی که به سرمایه‌گذار واگذار می‌شود فقط سرقفلی است و عرصه به نام شهرداری باقی می‌ماند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار