همزمان با روز جهانی قدس دربهاباد برگزارشد

راهپیمایی روز قدس در بهاباد برگزار شد

بهاباد (پانا) - مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور فرماندار ، امام جمعه ، مسئولان وهزاران نفر از اهالی مومن و روزه‌دار شهرستان بهاباد برگزار شد

کد مطلب: ۱۲۷۴۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز قدس در بهاباد برگزار شد

مردم مومن و روزه‌دار بهاباد امروز پس از دو سال رکود فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی ناشی از جولان کرونا به خیابان‌های این شهر آمده و شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه در حال حرکت به سمت مصلی‌نمازجمعه هستند .

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی همراه با مشت‌های گره کرده نفرت و انزجار شدید قلبی خود را از رژیم جعلی، غاصب، نامشروع و کودک کش صهیونیستی و جنایت‌های ضدبشری و غیرانسانی آن علیه ملت مظلوم فلسطین نشان می‌دهند .

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر تروریست و مرگ بر آل سعود خائن از جمله شعارهایی است که از سوی شرکت کنندگان سر داده می‌شود .

پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی حاوی همین شعارها نیز در دست شرکت کنندگان در این راهپیمایی است تا حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان جهان نشان دهند .

سخنران آئین روز جهانی قدس در شهر بهاباد حجت الاسلام صمدی یکی ازروحانیون حوزه علمیه قم بود .

درپایان قطعنامه راهپیمائی قرائت وبا تکبیر مورد تائید حاضرین قرار گرفت .

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار