فیروز یارمحمدی:

مردم ایران تا آزادی قدس شریف همچنان بر آرمان‌های خود باقی خواهد ماند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ٣ روز قدس را نماد آزادگی همه مردم مسلمان دانست که در برابر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی متحد می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران تا آزادی قدس شریف همچنان بر آرمان‌های خود باقی خواهد ماند

فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه 3 در گفت‌وگو با پانا درباره اهمیت روز قدس و چرایی برگزاری آن در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر زورگویی‌ها علیه مسلمانان جهان، جزء آرمان‌ها و باورهای دینی و انقلابی جمهوری اسلامی است، که تغییر نخواهد کرد و ایران هیچگاه این رژیم غاصب را به رسمیت نخواهد شناخت.

یارمحمدی سپس افزود: هر انسان آزاده‌ای فارغ از هر دین و مذهبی، روز قدس را انگیزه و قوت قلبی خود قلمداد می‌کنند. به ویژه مسلمانان جهان و محور مقاومت اینگونه هستند، تا به زورگویان عالم بگویند ما مسلمانان همچنان ایستاده ایم.

یارمحمدی با بیان اینکه حضور همه اقشار در روز قدس بیانگر پیروزی، مقاومت و پشتیبانی از مردم فلسطین و همه مستضعفان جهان است گفت: امیدواریم با حضور پر شور همه مسلمانان جهان در این روز بتوانیم ظلمی که بر این مردم روا می‌شود را بیش از پیش نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حکیمانه آخرین جمعه ماه رمضان را بعنوان روز قدس انتخاب کرد، اضافه کرد: ماه رمضان، ماه بندگی و قدم برداشتن در راه رضای خداوند است. بنابراین حرکت روز قدس تایید عبادات ما است. به این معنی که مبارزه با ظلم و ستم از مظلوم و شعار علیه ظالم، توسط هر فرد روزه‌داری به نحوی عبادت است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مردم ایران تا آزادی قدس شریف همچنان بر آرمان‌های خود باقی خواهد ماند افزود: امیدواریم بزودی مردم شریف ایران که همیشه قربانی تروریسم و رژیم صهیونیستی و تحریم‌های زورگویان عالم بوده‌اند، با بهره‌گیری از تدابیرکارساز مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی با همه آزادی خواهان جهان، جشن آزادی قدس شریف و سرزمین های اشغالی را همراه با مردم آزاده فلسطین در این کشور برگزار کنند.

یارمحمدی خاطرنشان کرد: از جامعه بزرگ فرهنگیان، بویژه فرهنگیان منطقه 3 دعوت می‌کنم در راه پیمایی روز قدس که مصادغ با ایام الله است حاضر شوند تا با وحدت کلمه، شعار آزادگی سر دهیم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار، آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار