روزقدس روز دنیای اسلام است

خرم آباد (پانا) - نماینده مجلس دانش‌آموزی دختران لرستان عنوان کرد روز قدس همان میراث رهبر کبیر انقلاب در راستای حمایت از مستضعفان و مبارزه با استکبار است. روز قدس، روز اسلام است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
روزقدس روز دنیای اسلام است

سما هرسینی شاکرمی در گفت و گو با پانا در خصوص روز قدس بیان کرد: «این راهپیمایی و مراسم باشکوه که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است در بسیاری از کشورهای مسلمان مورد استقبال قرار می‌گیرد.»

وی در ادامه گفت: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان جهان علیه ظلم و استکبار است.»

این نماینده مجلس دانش آموزی لرستان ضمن بیان اینکه روز قدس یک روز جهانی است، گفت: «روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی نیز دارد نشان دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود ولو این ظلم از سوی قدرتمندترین دولت ها باشد.»

هرسینی شاکرمی در ادامه عنوان کرد: «روز قدس یکی از برجسته ترین یادگارهای امام عزیز ماست، نشانه دلبستگی ملت ما به مسئله قدس شریف است. روز قدس روز ایران نیست، روز دنیای اسلام است. در تمام دنیای اسلام برادران و خواهران مسلمان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس اراده و توانایی خود را برای مقابله با ترفندهای رژیم صهیونیستی و دفاع از برادران مظلوم فلسطینی نشان می‌دهند.»

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: «حضور دانش آموزان در راهپیمایی روز قدس گامی موثر و بزرگ است.
حضور آنها به عنوان ضامنان بقای این کشور نشان از برنامه ریزی کشور برای نیروهای جوان دارد و نشان دهنده این است که نسل آینده ایران هم پایبند به اصول انقلاب و شعارهای اولیه آن هستند و هیچ گاه زیر بار ظلم نمی‌روند و از مظلومان و مستضعفان حمایت می‌کنند.»

دانش آموز خبرنگار: مهیار بیرانوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار