بهبود حال عمومی دانش‌آموزانی که در اثر گازگرفتگی مسموم شده بودند

اردبیل(پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد دانش‌آموزانی که در شهرستان بیله سوار در اثر گازگرفتگی مسموم شده بودند در بیمارستان پس از اقدامات اولیه درمانی، ترخیص شدند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بهبود حال عمومی دانش‌آموزانی که در اثر گازگرفتگی مسموم شده بودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، کلام اله صفری، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از بهبود حال همه دانش آموزان مسموم شده به دلیل نشت گاز شهری بیله سوار و ترخیص آنها از بیمارستان خبر داد و افزود: روز سه شنبه ۶اردیبهشت ۱۴۰۱، به دلیل تعمیرات اداره گاز و نشتی آن در سطح شهر، متأسفانه ۱۷نفراز دانش آموزان ( ۱۶نفرازمدرسه فاطمیه دو و ۱نفر از مدرسه هیات امنایی رشد ) دچار گازگرفتگی خفیف شده بودند که دراسرع وقت با هماهنگی اورژانس بیله سوار، دانش آموزان مصدوم به بیمارستان انتقال یافته و تحت مداوا قرار گرفتند و همه دانش آموزان پس از اقدامات اولیه درمانی، ترخیص شدند.

وی اظهار کرد: از ساعات اولیه موضوع، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مدیر آموزش و پرورش به همراه کلیه عوامل اورژانس و ... در بیمارستان حاضر شده و در جریان روند درمان دانش آموزان قرار گرفتند.

گفتنی است بنا به اظهار مسئولان شرکت گاز بیله سوار، این حادثه به علت نشت گاز ناشی از تعمیرات شبکه گاز شهری بوده است که پس از پایان تعمیرات و وصل و تزریق دوباره گاز به شبکه اتفاق افتاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار