معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد:

اعلام نفرات برتر جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خراسان‌شمالی

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از اعلام نفرات برتر دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نفرات برتر جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی خراسان‌شمالی

محمد عقیقی در توضیحات این خبر اعلام کرد: داوری دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره، مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و تجارب ماندگار در سال تحصیلی 1401- 1400 نیز همانند سال گذشته با تلاش دبیرخانه استان و شهرستان ها و مناطق با جدیت پیگیری شد که با داوری سه نفر از داوران برجسته استان کار داوری به اتمام رسید و در نهایت طبق سهمیه بندی وزارت ، استان خراسان شمالی با تعداد 8 اثر در بخش تجارب برتر تربیتی ، 4 اثر در بخش مشاوره و 4 اثر در بخش مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و تعداد 1 اثر نیز در بخش تجارب ماندگار به تعداد 17 اثر برتر به مرحله نهائی مسابقات کشور راه پیدا کردند که امید است همچون سال گذشته شاهد درخشش عزیزان در مسابقات کشوری باشیم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: سال گذشته دو نفر از همکاران استان، کلثوم ربانی از راز و جرگلان رتبه دوم مسابقات کشوری و زهرا سادات حسینی از جاجرم رتبه شایسته تقدیر جشنواره کشوری را کسب کردند که امیدواریم در سال جاری نیز با تلاش کارشناسان و سرگروه های پرورشی شهرستان ها و مناطق شاهد درخشش بیش از پیش عزیزان در سال جاری در سطح کشور باشیم.
وی در ادامه بیان کرد: علاوه بر بخش تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی بخش تجربه های ماندگار ویژه افراد پیشکسوت و بازنشسته نیز در سال جاری به بخش های جشنواره اضافه شده است.
رئیس اداره امورتربیتی آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این خصوص اظهار کرد: 13 اثر برتر جشنواره تجارب برتر تربیتی، مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و تجارب ماندگار به دبیرخانه کشوری گیلان و 4 اثر برتر جشنواره تجارب برتر مشاوره ای به دبیرخانه مازندران ارسال شده است. ضمنا پوستر دهمین جشنواره تجارب برتر همانند سال گذشته طراحی و به دبیرخانه کشوری ارسال و در فضای مجازی نیز جهت استفاده بهینه کلیه همکاران شهرستان ها و مناطق استان بارگذاری شده بود. همچنین تیزر جشنواره فوق نیز به همت اداره امورتربیتی و خانم علی آبادی رتبه برتر تولید محتوای سال گذشته کشور آماده و در فضای مجازی بارگذاری شده بود.
غلامرضا امین زاده تصریح کرد: کلیه همکاران اداری، آموزشی، پرورشی و بازنشستگان و پیشکسوتان عزیز در مقاطع مختلف نیز می توانستند در جشنواره فوق شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: بزودی تجلیل از برترین های جشنواره فوق از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار