رئیس سازمان دانش‌آموزی بجنورد:

ارتقای مهارت تشکیلاتی و جامعه‌پذیری دانش‌آموزان، در اولویت برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است

بجنورد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی بجنورد در نشست صمیمی با مجمع اعضای مربیان، مدرسان و مربیان راهنمای تشکیلات دانش‌آموزی بجنورد عنوان کرد تربیت دانش‌آموزان با مهارت‌های تشکیلاتی با محوریت زندگی ایرانی -اسلامی در اولویت برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای مهارت تشکیلاتی و جامعه‌پذیری دانش‌آموزان، در اولویت برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است

در این دیدار دلاور آوازه به گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی (21 اردیبهشت‌) اشاره کرد و ضمن تبریک پیشاپیش و برنامه ریزی جهت اجرای همایش ویژه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، بیان کرد: باید با همفکری، همکاری و همدلی همدیگر از ظرفیت مربیان و تشکیلات دانش آموزی در اجرای این همایش اهتمام ورزیم.

وی به هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری این همایش با کیفیت بالا تاکید کرد تا برنامه‌های اجرایی در این همایش مشخص و تبیین شود.

رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد در ادامه به رتبه‌بندی مربیان تشکیلات دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: کمیته فنی تحت عنوان کمیته ممیزی، جهت اعمال نظر و تایید مدارک و مستندات مربیان تشکیلات دانش آموزی تشکیل می‌شود و تمامی مستندات توسط مدیر آموزشگاه، معاونین پرورشی، آموزشی،نماینده مربیان پیشتاز، خبرنگار پانا و یاور مربی در آموزشگاه جمع‌آوری می‌شود و مربیان حائز رتبه کاردان در مدرسه توسط کمیته فنی با توجه به آیین‌نامه، بررسی و تایید خواهد شد و رتبه‌های بالاتر (ارشد، خبره و عالی) تمام مستندات جمع‌آوری شده جهت تایید نهایی توسط کمیته فنی سازمان دانش آموزی، با توجه به آیین‌نامه به سازمان دانش آموزی شهرستان ارجاع خواهد شد.

آوازه در پایان به حضور فعال تشکیلات دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی در راهپیمایی روز قدس و اعلام برائت از صهیونیسم تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار