سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ممانعت برای خروج نام سپاه از فهرست (FTO) حربه‌ای برای کسب امتیاز است

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت تعلل بایدن برای خارج کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از فهرست گروه‌های تروریستی خارجی آمریکا (FTO)، برای کسب امتیاز بیشتر است.

کد مطلب: ۱۲۷۳۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ممانعت برای خروج نام سپاه از فهرست (FTO) حربه‌ای برای کسب امتیاز است

به گزارش خانه ملت، محمود عباس‌زاده مشکینی در رابطه با تعلل بایدن برای خارج کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از فهرست گروه‌های تروریستی خارجی آمریکا (FTO)، گفت: بایدن نیازمند دستیابی به توافق با ایران است لذا تمامی اقدامات ضدبرجامی آنها برای کسب امتیاز بیشتر است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه اشخاص و نهادهای حقوقی تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکایی ها باید برچیده شود، اظهار کرد: ایالات متحده بدون هیچ پشتوانه قانونی محدودیت هایی را علیه کشورمان اعمال کرده و اکنون می‌خواهد در مقابل برداشتن این محدودیت‌ها، امتیاز بگیرد که به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست.

وی با بیان اینکه هر کشوری می‌تواند نیروی مسلح داشته باشد لذا سپاه نیز نهادی برآمده از مردم و کاملا قانونی است، ادامه داد: فعالیت‌های سپاه همواره تاثیرگذاره بوده و موجب تعمیق صلح در منطقه شده است؛ به عنوان مثال داعش به عنوان دست پرورده خط مشی آمریکایی-صهیونیستی-عبری با فعالیت‌های این مجموعه از بین رفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن اشاره به اینکه دولت ترامپ برای جلوگیری از بازگشت آمریکا به برجام اقدامات زیادی انجام داد که قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی خارجی آمریکا (FTO) یکی از این موارد است، افزود: این مهم در حالیست که سپاه با برچسب حمایت از تروریسم مورد تحریم‌های گسترده و یک‌جانبه آمریکا تحت تحریم قانون کاتسا قرار داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد تعلل بایدن برای خارج کردن نام سپاه از تحریم‌های مذکور نمی‌تواند به نتیجه مطلوب برای ایالات متحده ختم شود زیرا برچیده شدن همه محدودیت‌های غیرقانونی علیه کشورمان خواسته بحق ملت ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار