جلوه‌ای دیگر از ایثارگری معلمان :

معلم فداکار گلبهاری، با اهدای اعضای بدن خود جان دوباره به بیماران نیازمند بخشید

مشهد(پانا)- در آستانه ورود به هفته بزرگداشت مقام معلم؛ اعضای بدن معلم ایثارگر و فداکار، مرحوم سیمین مشهدی منصوری به بیماران نیازمند اهدا و جان دوباره ای به آنان بخشید.

کد مطلب: ۱۲۷۳۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معلم فداکار گلبهاری، با اهدای اعضای بدن خود جان دوباره به بیماران نیازمند بخشید

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، با اهدای اعضای بدن معلّمی توانمند و مدرسی ایثارگر، مرحوم «سیمین مشهدی منصوری» دبیر زبان و ادبیات فارسی شهر گلبهار، بر کالبد بیماران بسیاری، جان دوباره اهدا شد.
سیمین مشهدی منصوری در کلاس درس دچار حادثه مغزی شد و روز گذشته با اهدای اعضای بدن خویش آخرین و مهمترین درس زندگی را به همکاران، دانش آموزان و کلیه اقشار جامعه آموخت.
مرحوم سیمین مشهدی منصوری دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی در مرحله دفاع رساله بود و فرزند وی نیز در حال گذراندن ترم آخر تحصیلات در دانشگاه فرهنگیان است.

این معلم فداکار توانست آخرین درس ایثار و فداکاری را با صدایی بلند و رسا به قلب بیماران نیازمندی که با این حرکت شریف و مثال‌زدنی جان دوباره گرفته‌اند، برساند.
امروز در بیست‌ و دومین روز از ایام ماه مبارک رمضان که مصادف با سومین شب از لیالی قدر است و در آستانه ایام گرامیداشت مقام معلم، پیکر بی‌جان معلمی که در تمام طول خدمت صادقانه خویش، از شور و شعر و انسانیت و ایستادگی می گفت، در محل زندگی وی، رهسپار آسمان شد و برگ زرینی ماندگار از جمله توانمندی‌ها و مهربانی‌های بی‌شمار معلمانی که جانانه در پای باورها، آموزش و آموزگاری خویش تا آخرین نفس ایستادند؛ بر جریده عالم ثبت شد.
باشد که در امتداد خط روشن فداکاری و سخاوت این معلم گرانمایه، مسیری بلند از این ایثار را پیش روی کلیه آحاد جامعه به منظور مشارکت بیشتر در اهدای اعضای بدن خود و عزیزان سفر کرده‌شان برای دستگیری بیشتر از بیماران نیازمند، گشوده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار