نشست هم‌اندیشی مجلس دانش‌آموزی مدارس دخترانه شهرستان حاجی‌آباد

هرمزگان (پانا) - نشست هم‌اندیشی اعضای مجلس دانش‌آموزی مدارس دخترانه شهرستان حاجی آباد با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی مجلس دانش‌آموزی مدارس دخترانه شهرستان حاجی‌آباد

ابوذر جهانگیری در این نشست بر اجرای هر چه بهتر برنامه های حوزه پرورشی تاکید کرد و گفت: تشکیل جلسات هفتگی با مدیر و سایر کارکنان و اعضاء شورای مدرسه باعث هم افزایی مثبت بین دانش آموزان و کارکنان مدارس شده و باید در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده مدارس گام بردارند.

وی همچنین اضافه کرد: از سوی دیگر هر یک از دانش آموزان توانایی بالقوه ای دارند که با تعامل و مشارکت آنان در فرآیند آموزش و پرورش می توان بسترهای لازم برای ورود آنان به اجتماع و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی آینده را فراهم کرد.

معاون آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد در ادامه با ارائه راهکارهایی برای افزایش مشارکت و مسئولیت پذیری دانش آموزان به عنوان عوامل تاثیرگذار در فرآیند مدارس و نیز اجرایی کردن برنامه ها با حضور خود دانش آموزان مدرسه توجه ویژه ای نشان داد.

در پایان این جلسه حکم مشاور دانش آموزی مدیر آموزش و پرورش نماینده یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان به پردیس صادقی تقدیم گردید.

دانش آموز خبرنگار: مبینا سرپاکه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار