مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه:

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی پروفسور شمسی‌پور خوش درخشید

کرمانشاه (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه 3 استان کرمانشاه عنوان کرد پژوهش‌سرای دانش‌آموزی پروفسور شمسی‌پور با فعالیت موثر علمی حائز رتبه اول استان شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌سرای دانش‌آموزی پروفسور شمسی‌پور خوش درخشید

علیرضا فرهنگیان عنوان کرد: براساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده توسط وزارت آموزش و پرورش، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی پروفسور شمسی‌پور آموزش و پرورش ناحیه سه در سال تحصیلی 1400-1399 موفق به کسب رتبه نخست در بین نواحی و مناطق استان شد.

مدیر ناحیه ادامه داد: ارزیابی از عملکرد پژوهش‌سرا‌های دانش‌آموزی کشور هر ساله توسط دفتر معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و با بررسی مستدات انجام می‌شود که پژوهش‌سرای پروفسور شمسی‌پور آموزش و پرورش ناحیه 3 کرمانشاه موفق به کسب بالاترین امتیاز شد.

این مقام مسئول کسب عناوین کشوری و ملی در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی، فعالیت در علوم نوین از جمله تکنولوژی نانو، شرکت در جشنواره‌های علمی، برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های علمی مختلف، برگزاری کارگاه‌های مختلف نجوم و رباتیک و برگزاری آزمایشگاه‌های شیمی، فیزیک و زیست‌شناسی و اجرای طرح‌های علمی مختلف را از مهم‌ترین بندهای معرفی این پژوهش‌سرا به‌عنوان پژوهش‌سرای برتر استان اعلام کرد.

فرهنگیان در پایان افزود: با توجه به نامگذاری سال 1401 توسط مقام معظم رهبری، به نام سال " تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" جا دارد با مشارکت و بهره‌مندی از توان همکاران و دانش‌آموزان در مدارس به ویژه هنرستان‌های ناحیه و استفاده از خدمات و امکانات پژوهش‌سرا، نقش موثری در هدایت دانش آموزان به سمت فعالیت‌های پژوهشی و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت آنان و تحقق عملی شعار سال داشته باشیم.

شایان ذکر است پژوهش‌سرای ناحیه سه قطب فناوری نانو، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی استان کرمانشاه است و همه ساله دانش‌آموزان عضو این پژوهش‌سرا با کسب رتبه‌های متعدد در جشنواره‌های ملی و بین المللی، جوان و نوجوان خوارزمی، چاپ مقالات پژوهشی در نشریات معتبر است.

گفتنی است؛ این مرکز پژوهشی موفق به کسب ۴رتبه برتر کشوری در جشنواره‌ها و مسابقات کشوری در سال تحصیلی 1400-1399نیز شده است و مقام کسب شده اخیر از بین 22 پژوهش‌سرای استان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار