رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان اصفهان:

تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش‌آموزان با برگزاری اردوهای نیم روزه

اصفهان (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز به کار سامانه ثبت و صدور مجوز اردویی در سامانه همگام خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش‌آموزان با برگزاری اردوهای نیم روزه

مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدیران مدارس می‌توانند با مراجعه به سامانه همگام نسبت به ثبت درخواست اردو مطابق با دستورالعمل مربوطه اقدام کنند.

مرتضی شکری افزود: با عنایت به بازگشائی مدارس و حضوری شدن کلاس‌های درس و بازگشت دانش آموزان به محیط مدرسه و با توجه به محدودیت های کرونایی در چندین ماه گذشته و نیاز روحی آنان به حضور در فضاهای تربیتی و پرورشی همچون اردوگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی تربیتی و استفاده بیشتر دانش‌آموزان از مراکز مجاز اردویی و بازدیدها و استفاده از فضاهای آموزشی چون پژوهش‌سراها و آزمایشگاه‌ها، "سامانه کنترل و نظارت اردوهای دانش آموزی" آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه خروج دانش‌آموزان به هر دلیل و در هر شرایطی، اردو محسوب شده و می‌بایست طبق مقرارت مربوطه نسبت به صدور مجوز اقدام شود، گفت: انتظار است مدیران محترم مدارس نسبت به مطالعه و اجرای دقیق دستورالعمل اردوها و بازدیدها که به شماره 93770 مورخ 28 / 05/ 1398ابلاغ شده است، اقدام و اشراف کامل داشته باشند و امید است با برگزاری اردوهای متنوع باعث آرامش خاطر و نشاط روانی بیشتر دانش‌آموزان را فراهم آورند.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با اشاره به قرار گرفتن در ایام پرفیض ماه مبارک رمضان توصیه کرد مدراس با توجه به شرایط نسبت به برگزاری اردوهای نیم روزه در محدوده شهرستان محل مدرسه برنامه‌ریزی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار