اختتامیه پویش مصباح الهدی برگزار شد

رشت (پانا) - همزمان با فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع) اختتامیه پویش مصباح الهدی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه پویش مصباح الهدی برگزار شد

در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد سراسر نور امام حسن مجتبی کریم اهل بیت علیه السلام مراسم اختتامیه پویش قصه گویی امام حسن علیه السلام در راستای طرح امام شناسی (مصباح الهدی) برگزار شد.

در این همایش معنوی که در سالن اجتماعات مدرسه شاهد آیت الله بهجت (ره) و به میزبانی ناحیه یک رشت همراه با برنامه های متنوعی نظیر: مولودی خوانی توسط دانش آموز برتر مسابقات مداحی استان علی طوماری، اجرای قصه گویی توسط دانش آموز یکتا رحمتی از دبیرستان شاهد شهیده سهام خیام و پخش کلیپ از قصه گویی دانش آموزان برتر پویش، اجرای مولودی توسط معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک رشت اجرا در آمد.

در ادامه برنامه جمیل عباسی غریب معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت امام حسن علیه السلام درباره اهداف برگزاری اختتامیه این پویش که در راستای طرح امام شناسی(مصباح الهدی) با رویکرد سبک زندگی اسلامی- ایرانی برگزار شد، آشنایی دانش آموزان با سیره عملی و اخلاقی ائمه علیهم السلام و توسعه و تعمیق فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که هر سال متعلق به یکی از چهارده معصوم است و امام منتخب استان گیلان در سال تحصیلی 1400 این امام همام بوده سخنانی ایراد کرد.

در پایان برنامه از برندگان این پویش با اهدای جایزه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است این برنامه به صورت پخش زنده در بستر پیام رسان شاد برای دانش آموزان، مربیان، معاونین پرورشی و مدیران استان اجرا گردید.

همچنین 1500 اثر در دبیرخانه پویش دریافت گردید و ازین تعداد 34 نفر مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار