برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران دبستان در بجنورد

بجنورد(پانا) - همزمان با ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)کریم اهل بیت، با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش خراسان شمالی و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد،جشن تکلیف ویژه دانش‌آموزان دختر دبستان موعود برگزار شد و دانش‌آموزان سن تکلیف خود را طی آیینی جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران دبستان در بجنورد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش خراسان شمالی خطاب به دانش آموزان تازه به سن تکلیف رسیده و با تبریک به آنها، عنوان کرد: امروز فصل جدیدی از زندگی برای شما شروع خواهد شد و از امروز نگاه اطرافیان به شما متفاوت است و اکنون شما مکلف و مسئول هستید که فرائض دینی را به جا آورید.
محمد عقیقی ادامه داد: وقتی شما به سن تکلیف می رسید، دو ملائکه مقرب الهی مسئول ثبت اعمال و رفتار شما هستند که انشاالله حسنات و خوبی ها در کارنامه اعمال شما ثبت شود و شما نسبت به اعمال و رفتار خودتان مسئول هستید و اولین تکلیف برای شما انجام فرائض دینی است از جمله نماز ، روزه،احترام به پدر و مادر و معلم، غیبت نکردن، دروغ نگفتن، آداب صحیح سخن گفتن و محبت بی‌شمار به پدر و مادر و انفاق و بخشندگی.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد نیز در این آیین، جشن بندگی و تکلیف را به دانش آموزان تبریک گفت و خاطر نشان کرد: در این آیین معنوی شما با خداوند متعال عهد و پیمان می بندید تا با عمل به واجبات دینی و دستورات الهی و دوری کردن از گناهان و خطاها، با خدای مهربان ارتباط برقرار کنید و شکرگزار نعمت های خدا باشید.
دلاور آوازه ادامه داد: از امروز شما باید پیرو ولایت فقیه باشید و از دستورات مقام معظم رهبری پیروی کنید تا به عنوان دانش آموزان صالح در جمهوری اسلامی تحصیل کنید و در آینده امور جامعه را به دست بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار