مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

ارتش به عنوان یکی از بازوان قدرتمند تأمین امنیت کشور است

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به مناسبت روز ارتش پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتش به عنوان یکی از بازوان قدرتمند تأمین امنیت کشور است

متن پیام سلمان محمدی بدین شرح است.

بسمه تعالی

"وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ"

29 فروردین یادآور بصیرت، هوشیاری و تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در برابر توطئه‌های دشمنان و کارشکنی‌های ضد انقلاب است که به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تقویم کشور به ثبت رسیده است.

دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از بازوان قدرتمند تأمین امنیت کشور، همواره در خط مقدم خدمت رسانی حضور داشته و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف خدمت به مردم از قبیل سیل و زلزله در سال های اخیر و جلوگیری از شیوع ویروس کووید 19 نقش موثر داشته و رشادت، ایثار و فداکاری های بی بدیلی را به نمایش گذاشته و کمک رسان و حامی مردم بوده اند.

بی‌شک منظومه قدرتمند نیرو‌های مسلح کشور که حضور ارتش قهرمان و سپاه سرافراز در خط مقدم آن، سپر دفاعی و قدرت بازدارنده کشور را تقویت و قوه محاسبه‌گری نظام سلطه و صهیونیسم در اعمال راهبرد تهدید را مختل و با چالش جدی مواجه و آنان را از اندیشیدن به گزینه نظامی و هرگونه اقدام سخت بر حذر داشته است، «امنیت پایدار» و «آرامش کم‌نظیر» آحاد ملت ایران را تضمین کرده است.

روز ارتش، فرصتی ارزشمند برای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره الهام‌بخش شهیدان عزیز و حماسه‌سازان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های دفاع از ایران اسلامی است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیانی ارزشمند فرمودند به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران همان‌طوری که امام بزرگوار می‌خواستند و آرزو می‌کردند و به زبان آورده بودند یک ارتش مردمی و خدایی است که این مهم می‌تواند در زمره فریضه‌های پیش‌روی آحاد ایرانیان و مشتاقان استقلال و امنیت کشور قرار گیرد.

از دل این ارتش الهی، مکتبی و ارزشی، رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیار زیادی ظهور یافته و تاریخ گواهی می‌دهد که در میان تمام ارتش‌های دنیا، این رشادت‌ها و فداکاری‌ها بی‌سابقه بوده و امروز ارتش نماد خدمت است.

هنوز، خون بزرگانی همچون شهید صیاد شیرازی در رگ‌های این ارتش انقلابی و ولایی در جریان است و فرماندهان و نیرو‌های ارتش در رده‌های مختلف، با افتخار ادامه‌دهنده همان راه و منش هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ارتش و تبریک این روز به دلاورمردان و جان‌برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیقات روزافزون همه نیروهای مسلح ایران را تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و در سایه ولایت و رهبری فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار