علی عزتی:

فعالیت‌های هدفمند ورزشی در سلامت و رشد اجتماعی کودکان و نوجوانان موثر است

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در بازدید از اماکن ورزشی منطقه فعالیت‌های هدفمند ورزشی را در سلامت و رشد اجتماعی، عزت نفس، کاهش فقر حرکتی و ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان و نوجوانان موثر دانست و بر نهادینه کردن فرهنگ ورزش در خانواده‌ها توصیه کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های هدفمند ورزشی در سلامت و رشد اجتماعی کودکان و نوجوانان موثر است

علی عزتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ از هنرستان تربیت‌بدنی شهید قدوسی، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید نجفی، ورزشگاه شهید ربطی و سالن ورزشی همام بازدید کرد.

در این بازدیدها عزتی ضمن صحبت با مدیران این اماکن در جریان روند فعالیت‌های ورزشی و آموزشی قرار گرفت. وی در بازدید از هنرستان تربیت‌بدنی شهید قدوسی، ضمن بررسی فضاهای ورزشی این هنرستان، به توسعه‌ی ورزش در بین دانش‌آموزان، استعدادیابی و استعدادپروری دانش‌آموزان در زمینه‌ی تربیت‌بدنی و تجهیز فضاهای ورزشی این هنرستان تاکید کرد. عزتی به اهمیت نقش ورزش در سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان اشاره کرد و فعالیت‌های هدفمند ورزشی را در سلامت و رشد اجتماعی، عزت نفس، کاهش فقر حرکتی و ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان و نوجوانان موثر دانست و بر نهادینه کردن فرهنگ ورزش در خانواده‌ها توصیه کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در بازدید از سه مجموعه ورزشی تحت نظارت آموزش و پرورش منطقه تجهیزات و فضاهای ورزشی آن‌ها را مورد بررسی قرار داد و به تامین منابع مالی جهت توسعه‌ی اماکن ورزشی منطقه و گسترش آن‌ها به منظور بهره‌مندی بیشتر دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی اشاره کرد.

شایان ذکر است که در این بازدیدها بختیاری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه و شیخ‌زاده معاون آموزش متوسطه و بختیار کارشناس تربیت‌بدنی منطقه نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار