محمد مهذب‌نیا:

جایگاه بازیکنان ملی و اردوهای تیم ملی همیشه برای ما محترم خواهد بود

تهران (پانا) - موسس و مدیر عامل آکادمی تنیس مهذب‌نیا پیرامون ابهامات پیش‌آمده توضیح داد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه بازیکنان ملی و اردوهای تیم ملی همیشه برای ما محترم خواهد بود

به گزارش روابط عمومی آکادمی تنیس مهذب نیا، پس از موضوعات مطرح شده پیرامون واگذاری و برگزاری مزایده مجموعه ورزشی انقلاب محمد ( امیر ) مهذب نیا طی گفتگویی اعلام کرد که نگرانی دوستان از بابت عدم اختصاص زمین تمرین به بازیکنان مستعد و رده های ملی به حق می باشد و برای همین است که باید در کنار یکدیگر باشیم.
وی ادامه داد: ما بارها اعلام کرده ایم در محل آکادمی خود آمادگی داریم مطابق درخواست فدراسیون تنیس کشورمان، میزبان بازیکنان رده های ملی و اردوهای تیم های ملی باشیم. ما در مجموعه بزرگ ورزشی آزادی هستیم و اتفاقا امکانات سخت افزاری کامل و مناسبی هم ایجاد کرده ایم و با دیدگاه درست مدیران مجموعه ورزشی آزادی از هیچ تلاشی به جهت در اختیار قراردادن زمین های تمرینی دریغ نخواهیم نمود.
بازیکن سابق تیم ملی تنیس افزود: اما به تازگی نوک پیکان انتقاد به سمت بهره برداران زمین های تنیس رفته است ، هرکدام از آنها قطعا ساختارهای اقتصادی خودشان را خواهند داشت ولی بنده به عنوان موسس و مدیر آکادمی تنیس خودم صراحتا اعلام می نمایم مطابق گذشته ما بدون هیچ هزینه ای برای اجاره زمین میزبان بازیکنان رده های ملی خواهیم بود.
وی در پایان گفت: سال گذشته هم طبق درخواست فدراسیون در چند نوبت میزبان اردوهای تیم ملی در رده های مختلف بودیم و اتفاقا میزبان خوبی هم بودیم. موضوع مهم این است که ما یک خانواده هستیم، از یک کشور و تحت امر پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران هستیم و حق سهم خواهی نخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار