هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان:

محافل انس با قرآن در مدارس پارسیان برگزار می‌شود

هرمزگان (پانا) - با آغاز ماه مبارک رمضان و حضوری شدن مدارس، دانش‌آموزان نیز سعی می‌کنند با شرکت در محافل انس با قرآن از فیوضات این ماه بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
محافل انس با قرآن در مدارس پارسیان برگزار می‌شود

ماه رمضان ماه مهمانی خداست و مسلمانان سعی می کنند تا نهایت بهره را در این خصوص ببرند. تداخل این ماه با ایام تحصیلی فرصتی فراهم کرده تا دانش آموزان در کنار هم اقدام به برگزاری برنامه های جمعی کنند و زیبایی این ماه را بیشتر درک کنند.

فریبا بهاری یکی از مدیرانی است که با همکاری کادر مدرسه اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن با مشارکت دانش اموزان کرده است.

مدیر دبیرستان هیات امنایی فاطمه الزهرا(س) در این مورد گفت: توجه به اهمیت و فضایل تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان آموزشگاه ما را بر این داشت که اقدام به برگزاری این محفل کنیم.

بیان احادیث، مسائل شرعی و رفع شبهات از دیگر برنامه هایی است که سعی شده در کنار محفل انس با قرآن اجرا شود تا دانش آموزان بتوانند با بحث و تبادل نظر در مورد این گونه موارد پاسخی برای پرسش های خود بیابند.

اجرای گونه برنامه ها در ماه مبارک رمضان توسط مدارس نشان از حُسن توجه معلمان و دانش آموزان به قرآن و اهل بیت علیهم السلام و احکام دینی و مذهبی در شهرستان پارسیان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار