جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت سال گذشته یک میلیون و ۲۹۲ هزار نفر مسافر در سطح استان جابه‌جا شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۹۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر در استان اردبیل

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل، رضا شیرین‌زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعلام این خبر افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب حدود ۲۶۷ هزار مورد سفر انجام شده است.

وی در جریان بازدید از پایانه مسافربری شهرستان پارس‌آباد از جابه‌جایی حدود ۸۴ هزار نفر مسافر نوروزی خبر داد و گفت: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در قالب بیش از ۱۳ هزار سفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به فعالیت ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل گفت: بیشترین مسافر استان از شهرستان‌های اردبیل، مشکین‌شهر، خلخال و پارس آباد جابجا شده است.

شیرین‌زاده با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان در خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم از فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبر داد.

وی تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافری و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی در حال فعالیت هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار