مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

راهیابی یاسین التماسی از خراسان‌ شمالی به تیم ملی المپیاد علوم زمین

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی از راهیابی یاسین التماس، دانش‌آموز استعدادهای درخشان استان به تیم ملی المپیاد علوم زمین خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی یاسین التماسی از خراسان‌ شمالی به تیم ملی المپیاد علوم زمین

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، ابوالقاسم اکبری با اشاره به راهیابی یاسین التماسی از خراسان شمالی به تیم ملی المپیاد علوم زمین، اظهار کرد: کمیته علمی المپیاد علوم زمین ۴نفر را به عنوان اعضای تیم ملی این المپیاد پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و بر اساس نمرات کسب شده اعلام کرد که یاسین التماسی دانش‌آموز خراسان شمالی نیز جزو این نفرات است.

وی اضافه کرد: مسابقات جهانی المپیاد علمی علوم زمین تیرماه سال ۱۴۰۱به میزبانی کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی بیان کرد: یاسین التماسی دانش‌آموز دبیرستان شهید‌بهشتی دوره دوم متوسطه شهرستان شیروان است.

وی در پایان تأکید کرد: دانش‌آموزان خراسان شمالی در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱، ۷ مدال‌ کسب کردند که این دانش‌آموز در المپیاد علوم زمین مدال طلای کشوری را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به افتخارآفرینی و راهیابی یاسین التماسی دانش‌آموز استعدادهای درخشان استان به تیم ملی المپیاد علوم زمین اظهار کرد: افتخارآفرینی یاسین التماسی از خراسان شمالی را به نخبگان علمی، استان خراسان شمالی، خانواده و معلمان‌شان تبریک گفته و برای این افتخارآفرینان آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی عرصه‌ها را دارم.

آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با افتخار اعلام می‌دارد همواره حامی و پشتیبان نخبگان و پژوهشگران دانش‌آموز استان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار