شماره 118 نشریه تعلیم وتربیت استثنایی منتشر شد

خبرگزاری پانا: صد و هجدهمین شماره ماهنامه علمی-ترویجی « تعلیم وتربیت استثنایی » منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی سرویس آموزش و پرورش پانا، در این شماره مقالات: تاثیر یك دوره فعالیت منظم ورزشی بر عزت نفس دانش آموزان كم توان ذهنی آموزش پذیر ، بررسی چگونگی تعامل اولیا، معلمان، دانش آموزان عادی و دیرآموز و رابطه آن با افت تحصیلی دیرآموزان در مدارس عادی ، برنامه درسی كاركردی برای دانش آموزان كم توان ذهنی ، درآمدی بر طراحی بازی های آموزشی- رایانه ای با رویكرد زبان شناختی در حیطه اختلالات ویژه یادگیری منتشر شده است.
همچنین بررسی و توصیف چگونگی كاربرد هنر گرافیك جهت افزایش مهارت های شناختی نابینایان ، فن آوری اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در آموزش و یادگیری دانش آموزان مبتلا به فلج مغزی و تمرینات مقاومتی پیشرونده برای نوجوانان دارای نشانگان داون (یك كارآزمایی بالینی) به رشته تحریر درآمده است.
معرفی تازه‌های كتاب نیز از مباحث هر شماره نشریه تعلیم وتربیت استثنایی است. در این شماره دوكتاب كودكان دیرآموز نوشته حسین سلیمان پور مقدم و رشد گفتار و زبان در كودكان فارسی زبان نوشته ناهید جلیله وند معرفی شده اند.
گفتنی است علاقمندان می توانند مقالات مرتبط با حوزه آموزش و پرورش كودكان استثنایی را از طریق سامانه نشریه تعلیم و تربیت استثنایی به نشانی http://exceptionaleducation.ir ارسال كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار