باقری خبر داد

برگزاری مسابقه «کلام دوست» ویژه ایام ماه مبارک رمضان در شبکه شاد

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مسابقه «کلام دوست» ویژه ایام ماه مبارک رمضان در شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه «کلام دوست» ویژه ایام ماه مبارک رمضان در شبکه شاد

میکائیل باقری در خصوص برگزاری مسابقه "کلام دوست" ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به منظور ایجاد فضای قرآنی در کشور و کاربردی کردن آموزه های آیات قران کریم در زندگی روزمره دانش آموزان و در راستای هم افزایی با نهاد های فرهنگی همسو، با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی مسابقه کلام دوست را برگزار می کند.

وی افزود: این مسابقه با هدف آشنایی دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه با معارف و گنجینه اخلاقی قرآن کریم طی یک دوره 30 قسمتی شرح و تفسیر سوره های مبارکه حجرات و لقمان را با کلام حضرت حجت الاسلام والمسلمین قرائتی برگزار می شود.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: هر شب به ۱۰ نفر از دانش آموزانی که به سوالات مطرح شده در مسابقه پاسخ بدهند به قید قرعه جوایزی اهداء می شود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان علاقه مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه و پاسخ گویی به سوالات، به آدرس کانال قرآن، عترت و نماز به نشانی 1@Parvareshi در شبکه شاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار