معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی منصوب شد

خبرگزاری پانا:طی حکمی از سوی نجفی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدعلی نجفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طی حکمی، سمیع الله حسینی مکارم را به عنوان معاون توسعه مدیریت این سازمان منصوب کرد.

در حکم رییس سازمان میراث فرهنگی به حسینی مکارم آمده است:

"نظر به شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت سازمان منصوب می شوید.

طراحی ساختار سازمان با رویکرد تحقق سازمانی بهره ور، منعطف، چابک و کوچک، اصلاح ساختار بودجه سازمان و ادارات کل استانها، طراحی و اجرای نظام جامع آموزشی برای کارکنان، مهندسی مجدد فرآیند ارایه خدمات، نظارت و اعمال مدیریت برکلیه امور مالی و محاسباتی، ارتقای بهره وری، کاهش تصدی ها، تهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و با توجه به راهبردهای سازمان، بسط دولت الکترونیک، اصلاح نظام پرداخت ها و تامین امنیت شغلی برای کارکنان، ساماندهی نیروی انسانی و بهبود رفاه کارکنان و تلاش برای ارتقای فرهنگ سازمانی از جمله وظایفی است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان و صاحبنظران و تعامل با سایر حوزه ها در راستای سیاست های تعیین شده برای اعتلای سازمان از همه ظرفیت ها بهره کافی برده شود.

امید است در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

از سوابق حسینی مکارم می توان به قائم مقامی سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران، معاون برنامه ریزی پست بانک ایران، مشاور وزیر و مدیرکل بودجه و تسهیلات وزارت آموزش پرورش ، معاون اداری و مالی آموزش و پرورش استان تهران اشاره کرد.

پیش از این عبدالله نژاد معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار