برگزاری كارگاه سلامت بانوان ایرانی در اداره كتابخانه های عمومی دزفول

خبرگزاری پانا : رئیس اداره كتابخانه های عمومی دزفول از برگزاری كارگاه سلامت بانوان ایرانی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره كل كتابخانه های عمومی خوزستان، مهرانپور گفت: این كارگاه توسط اداره كتابخانه های عمومی شهرستان دزفول و به همت مسئول كتابخانه عمومی رودبند خانم مریم ساكیانی و كتابداران پرتلاششان برگزار شد . وی گفت مدت زمان برگزاری این كارگاه 12 ساعت و در یك روز بوده است.

وی افزود: شركت كنندگان در این گارگاه بامسائل بهداشتی و روانی مورد نیاز بانوان آشنا شده ، و در ادامه بصورت پرسش و پاسخ ، مسائل مورد نیاز خود را با كارشناسان تغذیه و سلامت بخش بهداشت و درمان شهرستان دزفول مطرح نمودند . شركت كنندگان در این كارگاه ضمن اعلام رضایت كامل از كارگاه سلامت بانوان خواستار برگزاری مجدد این كارگاه ها در زمینه های مختلف شدند.

مهرانپور افزود: در پایان شركت كنندگان با سیب قرمز كه نماد سلامت است پذیرایی شدند .برگزار كنندگان این كارگاه هدف از این پذیرایی را فرهنگ سازی جهت پذیرایی های سالم در مراسمات عنوان كردند.

فروزان مهرانپور در حاشیه این كارگاه آموزشی تصریح كرد: كارگاه سلامت بانوان ایرانی جهت آشنایی بانوان با مسائل بهداشتی و سلامت روانی مورد نیازشان تشكیل گردیده است . وی بالا بردن سطح آگاهی های عمومی را از جمله وظایف نهاد های فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود گسترش سطح مطالعه مفید از اهداف نهاد كتابخانه های عمومی می باشد و یكی از شیوه های گسترش سطح مطالعه برگزاری كارگاه های آموزشی می باشد در بخشها و موضوعات مختلف كه با تلاش و همكاری كتابداران در دزفول این كارگاهها را برگزار می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار