به مناسبت روز دختر :

برگزاری تور بازدید دختران و بانوان منطقه شش شهرداری مشهد از باغ گیاه شناسی

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه شش از بازدید بانوان و دختران شاغل در منطقه از باغ گیاهشناسی به مناسبت دهه کرامت و ولادت کریمه اهل بیت خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، کوروش باوندی ضمن گرامیداشت دهه کرامت ، از دختران شاغل در این منطقه تجلیل و الگو بودن حضرت فاطمه معصومه برای دختران را در جامعه ارزشمند دانست.

وی گفت : کرامت رضوی در این شهر همواره شامل حال خادمان شهر می شود و ما با توسل و الگو دانستن این بزرگواران سعی در خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران و مجاوران حضرت داریم.

باوندی حضور دختران و بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی و حتی اقتصادی را ارزشمند برشمرد و گفت : حضور یافتن زنان در موقعیت های مختلف نشان از توانایی ها و شایستگی های این قشر است که نسبت به گذشته ارتقای بسیاری یافته است و در زمینه های مختلف شاهد حضور موفق بانوان هستیم. شایان ذکر است در این برنامه با اهدای گل و هدیه از دختران شاغل در این منطقه تجلیل به عمل آمد.

شهردار منطقه شش همچنین از برگزاری جشن های عید تا عید ویژه دهه کرامت در سطح منطقه از جمله در سالن ورزشی باهنر را یادآور شد و گفت: در این برنامه که با حضور عموم شهروندان برگزار می شود مسابقات مختلف فرهنگی برگزار و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار