پیام تبریک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت آغاز سال جدید

طریفی حسینی: آموزش و پرورش می‌تواند آینده‌ای سرشار از امید و آگاهی را برای کشور به ارمغان آورد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۱ را به همکاران، دانش‌آموزان و والدین آن‌ها تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۶۵۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
طریفی حسینی: آموزش و پرورش می‌تواند آینده‌ای سرشار از امید و آگاهی را برای کشور به ارمغان آورد

متن پیام حمید طریفی حسینی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

فَانْظُرْ إِلی‏ آثارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها إِنَّ ذلِکَ لَمُحْیِ الْمَوْتی‏ وَ هُوَ عَلی‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ (سوره روم، آیه ۵۰)

آغازین روزهای بهار و تولد دوباره طبیعت، طلیعه حیات و سرزندگی و نشان از جلوه‌های بی‌همتای خالق است، فصلی که امسال به یمن و مبارکی اعیاد شعبانیه و رمضان المبارک، شکوفه‌های شادی و سرزندگی همراه با شهد رمضان در جسم و جانمان نشسته و توفیق اطاعت و بندگی را نصیبمان می‌گرداند.

فصل بهار امسال نویدبخش زمانی است که زمستان سرد و بی‌روح را به موسم هم‌اندیشی و هم‌افزایی، برای رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم بدل می‌کند.

معتقدیم که آموزش و پرورش همچون طبیعت، که بهار نشانه و نماد بارز دگرگونی‌های آن است، می‌تواند در فصل زایش و شکفتن، بیش از هر وقت و جای دیگری برای شادابی، تدبیر، نوآوری و فرصت‌های ظهور و بروز اندیشه‌های نو اقدام کند و آینده‌ای سرشار از امید و آگاهی را برای کشور به ارمغان آورد.

آموزش و پرورش محور تحول و توسعه در جامعه است و معلمان نقش‌آفرینان این عرصه هستند که با مسئولیت‌پذیری تمام به تعلیم و تربیت دانش آموزان می‌پردازند و در راستای هدایت دانش‌آموزان، از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک آغار سال نو هجری شمسی به تمامی همکاران گرامی و به ویژه دانش‌آموزان عزیز و خانواده محترم آنان، امیدوارم در سال جدید، شاهد همراهی بیش از پیش این عزیزان برای ادامه حرکت در راستای تحقق سیاست‌های تحولی آموزش و پرورش بوده و حضور موثرتر و موفقیت‌های دانش‌آموزان عزیز را در جامعه به همراه داشته باشد.

همچنین تقارن بهار طبیعت و اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفته و امیدوارم در پرتو این ایام مبارک و پر برکت، تمام معلمان و همکاران ارجمند که با پشتکار در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی به شایستگی به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان اقدام می‌کنند، سلامت و موفق بوده و از ایزد منان تداوم عزّت و اهتمام مسئولانه همه این عزیزان را آرزومندم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار