همایش بزرگ مهدی‌یاوران در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج (پانا) - به مناسبت نیمه ماه شعبان و یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، جشن نیمه‌شعبان و همایش بزرگ مهدی‌یاوران با حضور تشکل‌های دانش‌آموزی مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ مهدی‌یاوران  در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار  شد

این همایش با حضور دانش‌آموزان پیشتاز عضو سازمان دانش‌آموزی و اعضای بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و هلال احمر برگزار شد.

دانش‌آموزان از ساعت 11 صبح روز جمعه 27 اسفند در سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در این همایش شرکت کردند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) گفت: جامعه‌ای که به انتظار ظهور است، باید جایگاه حجت امام مهدی را برای او در دنیا قرار دهد. منتظران واقعی کسانی هستند که دوست‌دار اهل بیت و ولایت فقیه باشند و امروز که تشویش اذهان وجود دارد و دشمن شبهه‌افکنی می‌کند و در سایت‌ها و فضای مجازی و رسانه‌های خود برای کوبیدن اعتقادات مردم تلاش می‌کند، باید بسیار آگاه و هوشیار باشیم.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی افزود: در ایام ولادت امام زمان(عج) رسانه‌ها باید فرهنگ مهدویت را برای مردم ترویج دهند و حفظ این اعتقادات برای آینده زندگی بسیار مؤثر است.

وی تصریح کرد: هر کس قیام و ظهور امام زمان (عج) را انکار کند آنچه به پیغمبر بزرگوار اسلام (ص) نازل شده است را انکار می‌کند، بنابراین وجود مقدس امام زمان (عج) می‌تواند در عالم اسلام یک عامل اتحاد بین مذهب‌های مختلف باشد.

ملک‌حسینی افزود: آینده،آینده عاقلان اخلاق و ایمان بشر است و باید ببینیم امادگی اخلاقی و ایمانی را پیدا کردیم و صرفا نباید در شعار باشد.

این همایش به شیوه مشابه در شهرستان‌ها و مناطق استان نیز برگزار شد.در پایان این همایش قرعه‌کشی انجام شد و به 200 نفر جوایز نقدی اهدا شد.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدصادق بهرامی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار