مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌‌های استان تهران:

عصرغیبت، عصر تربیت است

شهر قدس (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌‌های استان تهران در راهپیمایی «مهدی یاوران» که به همت تشکل‌های دانش‌آموزی شهرستان قدس در روز میلاد حضرت ولی عصر‌(عج الله) در شهرستان قدس برگزار شد، عصرغیبت را عصر تربیت خواند.

کد مطلب: ۱۲۶۵۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
عصرغیبت، عصر تربیت است

راهپیمایی مهدی یاوران به همت تشکل‌های دانش آموزی شهرستان قدس در روز جمعه، روز میلاد حضرت ولی عصر عج‌الله در شهرستان قدس با شعار «عصر غیبت، عصر تربیت» برگزار شد.

ابوالحسن قلی‌زاده، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌‌های استان تهران باحضور در راهپیمایی یاوران مهدی در میان دانش‌آموزان شهرستان قدس ضمن تبریک خجسته میلاد حضرت مهدی موعود، عصرغیبت را عصر تربیت خواند و اظهار کرد: هدف غایی و نهایت تربیت، اصل آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) است.

وی با ابراز امیدواری که با چنین طرح‌هایی دانش آموزان بتوانند در مسیر زمینه‌سازی برای ظهور حرکت کنند، افزود: بهترین مسیر برای آمادگی در مسیر ظهور و هدایت کسب علم و آگاهی و رعایت اخلاق اسلامی به معنی عام آن رعایت تقوا است.

قلیزاده گفت: با عمل به دستورات دین مبین اسلام که در واقع اطاعت از اوامر و دستورات حضرت ولی عصر (عج‌الله) است، در تربیت یاوران آگاه، عالم و با اخلاق، در زمینه آماده سازی برای ظهور حضرتش قدم برداریم.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در پایان ابراز امیدواری کرد که نوجوانان و دانش‌آموزان ما به معنای واقعی کلمه، طوری تربیت شوند که جزو یاوران راستین حضرت مهدی موعود (عج) باشند.

دانش‌آموز خبرنگار: طاها علی‌محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار