استاندار تهران:

پروژه مترو اسلامشهر از مهمترین طرح‌های عمرانی استان تهران است

اسلامشهر (پانا) - استاندار تهران گفت اجرای پروژه مترو اسلامشهر طرح عظیم بسیار مهمی است و قطعاً در اعتبارات سفر ریاست جمهوری مبلغ خوبی هم به صورت اعتبارات نقدی برای مترو اسلامشهر تخصیص و پرداخت خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مترو اسلامشهر از مهمترین طرح‌های عمرانی استان تهران است

محسن منصوری استاندار تهران با سفر یک روزه به شهرستان اسلامشهر و در حاشیه ورود دستگاه حفاری تونل به شفت میانی و پشتیبان تونل مترو اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: پروژه مترو اسلامشهر از مهمترین طرح‌های عمرانی استان تهران و شهرستان اسلامشهر به شمار می‌رود که با توجه به تراکم و تمرکز جمعیت در جنوب غرب استان تهران بیش از همیشه ضرورت توجه به حمل و نقل ریلی را پررنگ‌تر کرده است.

وی گفت امروز بعد از ۵ هزار متر حفاری ،دستگاه TBM با ورود به شفت پشتیبان در فاز جدید وارد اسلامشهر می‌شود که در فرآیند اجرای پروژه گام جدی است.

استاندار تهران بیان کرد: اجرای پروژه مترو اسلامشهر طرح عظیم بسیار مهمی است و ما خودمان را مکلف می‌دانیم به هر نحو ممکن به شهرداری اسلامشهر در اجرای پروژه کمک کنیم و قطعاً در اعتبارات سفر ریاست جمهوری مبلغ خوبی هم به صورت اعتبارات نقدی برای مترو اسلامشهر تخصیص و پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه ضمن بازدید از شرکت الکتروژن اسلامشهر نیز در سخنانی افزود: این شرکت تولیدی و صنعتی که در زمینه تولید الکتروموتور‌های صنعتی فعالیت می‌کند، از پتانسیل‌های بالقوه استان تهران و شهرستان اسلامشهر به شمار می‌رود که بالغ بر ۱۸۰۰ کارگر در آن اشتغال داشته و برای طرح توسعه مشکلاتی با جهاد کشاورزی دارد که ضرورت دارد هرچه زودتر این مشکلات حل شود.

محسن منصوری در آخرین مرحله از سفر یک روزه خود به شهرستان اسلامشهر از 50 دستگاه اتوبوس بازسازی شده ناوگان اتوبوسرانی اسلامشهر بازدید کرد و سپس پارک شش و نیم هکتاری شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر را با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح کرد.

خبرنگار : ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار