امیرحسین علم‌الهدی مدیرعامل موسسه «هنروتجربه سینمای ایرانیان» شد

تهران (پانا) - هیات مدیره موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان با استعفای جعفر صانعی‌مقدم مدیرعامل این موسسه موافقت کرد و از این پس امیرحسین علم‌الهدی این مسئولیت را برعهده دارد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
امیرحسین علم‌الهدی مدیرعامل موسسه «هنروتجربه سینمای ایرانیان» شد

به گزارش روابط عمومی موسسه «هنروتجربه»، هیات مدیره موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان با استعفای جعفر صانعی‌مقدم مدیرعامل این موسسه موافقت و از تلاش‌های وی در سه سالی که مسئولیت مدیرعاملی «هنروتجربه» را عهده‌دار بوده است، تشکر کرد.

همچنین پس از استعفای جعفر صانعی‌مقدم، امیرحسین علم‌الهدی به عنوان مدیرعامل جدید موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان انتخاب شده است.

در آخرین هفته سال 1400 با تصمیم محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی رویکرد وزارت ارشاد در حمایت از فیلم‌های هنری و تجربی تغییر و وی اعلام کرد که «مرکز گسترش از این پس مدیریت، هماهنگی و نظارت بر فعالیت‌های این حوزه و همچنین، وظیفه حمایت و کمک به چرخه اکران فیلم‌های هنری و تجربی را برعهده خواهد داشت.»
در پی این تصمیم، موسسه هنروتجربه نیز در اطلاعیه‌ای از هشت سال یاری فرهیختگان کشور به ویژه در حوزه سینما تشکر و اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک با توانی بیشتر خدمات خود را به این بخش تاثیرگذار سینمای ایران ارایه دهد. همچنین این موسسه در نظر دارد فصل جدیدی از ارائه خدمات به سینمای مستقل و هنری و تجربی در ابعاد متنوع‌تر از گذشته را دنبال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار