معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش خراسان‌شمالی:

طرح صدای آموزش، فرصتی است برای دانش‌آموزانی که با فقر آموزش و یادگیری مواجهند

بجنورد (پانا) - آئین رونمایی ازطرح صدای آموزش با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش خراسان‌شمالی، مدیر آموزش وپرورش، معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد و نمایندگان سرگروه‌های آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح صدای آموزش، فرصتی است برای دانش‌آموزانی که با فقر آموزش و یادگیری مواجهند

در ابتدای مراسم عصمت بدخشان گفت: خانواده، خاستگاه اصلی انسان سازی است و طرح صدای آموزش نیز، هم راستا با این موضوع است که با حضور سرگروه های آموزشی و متخصین حوزه اختلالات و ناتوانی‌های یادگیری، معلمان، والدین و دانش آموزان می توانند مشکلات آموزشی و چالش‌های تدریس خود را با صدای آموزش مطرح و رهنمودها و توصیه های لازم را دریافت کنند.

موسی علی نیا، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد عنوان کرد: طرح صدای آموزش در راستای برنامه جبران و تثبیت یادگیری است که هدف از برگزاری آن:
۱- کاهش نرخ تکرار پایه، افت تحصیلی و تلاش برای تقویت بنیه علمی و تعمیق یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی است که در فضای مجازی در شرایط کرونایی دچار افت تحصیلی و فقر یادگیری شده اند.
۲- استفاده از ظرفیت فرهنگیان متخصص(سرگروه های آموزشی، معلمین،مدیران) و تمام کسانی که دغدغه آموزش در مقطع ابتدایی را دارند.

یوسفی، معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در ادامه گفت: طرح صدای آموزش در واقع پل ارتباطی موثر و تعامل بهتر بین اولیاء و دانش آموزان با سرگروه های آموزشی و معلمین علاقه مند و توانمند در حوزه آموزش و اختلالات یادگیری در آموزش و پرورش است.

خبرنگار:منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار