اگر سود سهام عدالت نگرفتید؛ بخوانید

تهران (پانا) - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن ارائه توضیحات لازم در زمینه پرداختی‌های سود سهام عدالت عنوان کرد که افرادی که تاکنون سود سهام عدالت به حسابشان پرداخت نشده است باید اقدام به بررسی شماره حساب خود کنند تا مشکل مربوطه برطرف شود.

کد مطلب: ۱۲۶۴۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اگر سود سهام عدالت نگرفتید؛ بخوانید

به گزارش خبرآنلاین، مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم تقدیر از ناشران برتر در سال ۱۴۰۰ به حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص عدم پرداخت سود سهام عدالت به حساب برخی از سهامداران اشاره کرد و افزود: افرادی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند باید با تماس به شرکت سپرده‌گذاری به شماره ۱۵۶۹ یا پیگیری در سامانه سهام عدالت، شماره حساب خود را به روز کنند، در این صورت قادر به دریافت سود سهام خود خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین این احتمال وجود دارد که دستگاه قضایی، حکمی را بر روی شماره حساب آنها داشته و بانک سود پرداختی را برداشت کرده باشد.

عشقی افزود: با توجه به همکاری خوبی که شعب مختلف بانک برای پرداخت این سود داشتند، عملیات واریز سود انجام شده است.

رییس سازمان بورس خاطرنشان کرد: افرادی که تاکنون سود سهام عدالت به حسابشان پرداخت نشده است باید اقدام به بررسی شماره حساب خود کنند تا مشکل مربوطه برطرف شود.

عشقی با تاکید بر اینکه به طور قطع سود سهام عدالت به حساب همه سهامداران پرداخت شده است، گفت: چند روزی طول می‌کشد تا بانک‌ها اطلاعات کامل را به سازمان بورس در زمینه سودهای برگشتی اعلام کنند، در آن زمان تلاش می کنیم تا از طریق ارسال پیامک به مشمولان سهام عدالت اطلاع رسانی دقیق داشته باشیم تا حساب بانکی خود را به روز کنند.به محض رفع مشکل ایجاد شده سود به حساب آنها پرداخت خواهد شد.

برنامه‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در سال ۱۴۰۱

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به برنامه‌های سال آینده سازمان بورس و اوراق بهادار اشاره کرد و افزود: پروژه‌های خوبی در محورهای مختلف یعنی سامانه‌های نظارتی، سامانه‌های معاملاتی، زیر ساخت‌های شرکت سپرده‌گذاری برای ارائه خدمات در پرداخت سود و نیز مسایل مربوط به ارائه خدمات ناشرین تعریف شده است.

وی اظهار داشت: همچنین اقدامات و زیرساخت‌های مربوط به ابزارها و نهادهای مالی جدید در زمینه نظارت بر نهادهای مالی فراهم شده است.

عشقی ادامه داد: مسایل مربوط به نظارت بر کارگزاران، شرکت‌های سبدگردان و صندوق‌های سرمایه گذاری و در کل خدمات نهادهای مالی جزو اولویت‌های جدی سازمان بورس است، دستورالعمل‌های مربوطه فراهم شده است که برای سال آینده عملیاتی خواهند شد.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به اقدامات سازمان بورس برای برخورد با متخلفان اشاره کرد و افزود: اقدامات مربوط به برخورد با متخلفان به صورت مستمر در حال انجام است و پرونده آنها تشکیل و بررسی می‌شود.

وی گفت: پرونده‌های مربوط به سازمان بورس به طور حتم در این سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرند و دیگر پرونده‌ها به دستگاه قضایی ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار