کتاب «۱۰ اثر از سامان احتشامی» منتشر می‌شود

تهران (پانا) - سامان احتشامی از انتشار کتاب جدید خود با همکاری فرزاد بوستانچی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «۱۰ اثر از سامان احتشامی» منتشر می‌شود

به گزارش روابط عمومی اثر، سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده گفت: از انتشار اولین اثر من با عنوان «باغ به باغ» بیش از سی سال می‌گذرد و این اثر در زمان خودش چون توسط یک کودک ۱۴ ساله منتشر شد خیلی مورد استقبال قرار گرفت و جز اولین سی‌دی‌های منتشر شده بود زیرا در آن زمان کاست‌هایی که پر فروش بودند را بعد از مدتی به صورت سی دی منتشر می‌کردند.

این هنرمند در ادامه بیان کرد: در تمامی این سال‌ها انتشار آثار موسیقایی و فعالیت‌های فرهنگی سبب شد تا هنرجویان با اطمینان سر کلاس‌های من حاضر شوند و بعد از مدتی انگیزه‌ای شد تا آکادمی خودم را راه‌اندازی کنم.

وی افزود: هنرجویان علاوه بر اینکه دروس کلاسیک را یاد می‌گیرند دوست دارند آثار من برای پیانو را اجرا کنند ولی در سال‌های قبل به خاطر اینکه صنعت نت نویسی پیشرفت نکرده بود من همیشه با این مشکل رو به رو بودم. الان با وجود سیستم‌هایی که آمده نت‌نویسی برای پیانو به خصوص برای پیانو ایرانی امکان پذیر شده است.

این آهنگساز در ادامه خاطرنشان کرد: مدتی پیش گلچینی از آثار خودم را در اختیار فرزاد بوستانچی که از فارغ‌التحصیلان موسیقی و نوازنده پیانو و کلارینت است، قرار دادم که ایشان ۱۰ اثر از کارهای من را نت‌نویسی می‌کند. این آثار شامل روح افزا، تمنا، رنگ تمنا، ترانه های قدیمی، غروب در باغ، این ترانه عاشقانه نیست، راز باغ، غزل باغ، دل خوش و سپیدار است.

این نوازنده پیانو در پایان گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ درصد کتاب نوشته و آماده شده است که اوایل تابستان سال آینده منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار