اردوی دانش‌آموزی راهیان نور به صورت حضوری برگزار خواهد شد

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از برگزاری اردوی دانش‌آموزی راهیان نور به صورت حضوری از 22 تا 29 اسفند 1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوی دانش‌آموزی راهیان نور به صورت حضوری برگزار خواهد شد

حسنعلی میرعبدی در نشست توجیهی اردوی دانش آموزی راهیان نور استان اظهار کرد: راهیان نور دانش آموزی یکی از موثرترین روش های برای تربیت و تعالی دانش آموزان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی اردوهای راهیان نور دانش آموزی، آشنا کردن دانش آموزان با ایثار و گذشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، خاطر نشان کرد: نیاز است که دانش آموزان به عنوان نسل های امروزی، پرده از اسرار و رازهای دوران دفاع مقدس بردارند و لازمه آن، حضور در مناطق جنگی است.

میرعبدی با تاکید بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و نظارت مسئولان اردو تصریح کرد: صیانت از سلامت دانش آموزان باید اولویت دست اندرکاران برگزاری اردوی راهیان نور باشد.

وی ادامه داد: این اردو که در قالب درس آمادگی دفاعی مقطع متوسطه دوم با همکاری آموزش و پرورش و سپاه سلمان استان برگزار می شود، امسال از 22 لغایت 29 به ظرفیت 70 دانش آموز توسط سه دستگاه اتوبوس به صورت حضوری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

گفتنی است همزمان با برگزاری اردو، برنامه بازدید از مناطق عملیاتی از طریق شبکه شاد نیز از تاریخ 24 تا 26 برگزار خواهد شد. تزریق دز دوم واکسن کرونا برای دانش آموزان و دز سوم برای همکاران و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حین سفر از مهمترین شروط حضور در این اردو است. از طرفی راوی، روحانی، مربی امدادگر و مراقب سلامت در این اردو دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار