برگزاری کارگاه یک ساعت کتابخوانی با طعم کارآفرینی در شیروان

شیروان (پانا) - کارگاه یک ساعت کتابخوانی، با طعم کارآفرینی، با حضور جمعی از فرهنگیان، دانش‌آموزان و علاقمندان به کتاب در زمینه‌های کسب و کار، انگیزشی و... هر هفته روزهای شنبه در محل مرکز رشد واحدهای فناور شیروان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه یک ساعت کتابخوانی با طعم کارآفرینی در شیروان

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان شیروان گفت: این کارگاه هر هفته روزهای شنبه ساعت ۱۴ با هدف گسترش و توسعه فرهنگ کتابخوانی، آشنایی با کتاب ها و نویسندگان مختلف، تقویت عزت و اعتماد به نفس، ترغیب افراد به مطالعه کتاب، افزایش توانایی در ارائه محتوای کتاب، هم افزایی، نقد و بررسی کتاب، بیان تجربیات و به اشتراک گذاشتن داشته‌های مطالعاتی حاضرین، جذب افراد علاقمند به کتاب و در نهایت استفاده از فضای مثبت، به صورت کنفرانس برگزار می شود.

سید مصطفی مرتضوی افزود: شرکت کنندگان در این کارگاه، به نوبت و در هر هفته، با مطالعه یکی از کتاب ها در زمینه های کسب و کار، انگیزشی و... آن را در جلسه ارائه می کنند و در پایان این کتاب، مورد نقد و بررسی حاضرین قرار می‌گیرد.

وی گفت: در روزهای سه شنبه اول هر ماه نیز یک کارگاه تحلیل فیلم در حوزه کسب و کار، مشاوره و نوآورانه، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

لازم به یادآوری است که تاکنون کتاب‌های بسیاری در حوزه کسب و کار و انگیزشی، از جمله، نیمه تاریک وجود، محدودیت صفر، سطح زندگی ات را بالا ببر، فرمول برنامه‌ریزی، هنر خوب زندگی کردن، قله ها و دره ها، مدیریت انسان ها، دوباره دست به کار شو، دیوانگان ثروت ساز، چگونه نترسیم و سوار قطار وحشت کارآفرین شویم؟ و... در این کارگاه توسط اعضاء ارائه شده است.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار