پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، متن پیام محمد رحمتی به شرح زیر است:

امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و با هنر است. مقام معظم رهبری

بی شک استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های جدید انتقال یابد.
مربیان تربیتی میراث دار انبیاء و نمادهای خدمت به بشر هستند. آنها برگزیدگانی هستند که با تکیه بر ایمان و عقیده قلبی خود همیشه در اندیشه گشودن چشم های خواب آلوده در فراز و نشیب های زندگی هستند.
ایستادگی در برابر گروهک های التقاطی و منافقین در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، همراهی و هدایت و راهبری نسل جوان در 8 سال دفاع مقدس، مقابله با هجمه های فرهنگی، ایجاد زمینه مناسب برای کشف و پرورش استعدادهای هنری و فرهنگی دانش آموزان و انتخاب مسیر درست شغلی و تحصیلی فقط بخشی از دستاوردها و مأموریت های امور تربیتی در مقاطع مختلف پس از انقلاب است.
امید است تا با تکیه بر رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری در مورد جایگاه و افق کارکردی نهاد امور تربیتی، با بهره گیری از مجموعه‌ ظرفیت‌های تشکیلات انسان ساز آموزش و پرورش، با توجه به اسناد تحولی این دستگاه، علاوه بر طراحی دقیق ماموریت‌ها و نظام مدیریت و برنامه ریزی امور پرورشی مدارس، چارچوب‌ها و زمینه های لازم را برای جهش‌های بزرگ در امور تربیتی فراهم شود.
با درود به روح پاک و ملکوتی امام راحل و شهیدان رجایی و باهنر، بنیان گذاران نهاد امور تربیتی، برای همکاران آموزشی و تربیتی، به ویژه دست اندرکاران امور پرورشی مدارس استان آرزوی سلامتی و توفیق می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار