وزیر امور اقتصادی و دارایی:

ذرت‌های آلوده دپو شده تعیین تکلیف شوند

تهران (پانا) - وزیر امور اقتصادی و دارایی دستور داد ذرت‌های آلوده دپو شده در بندر امام خمینی (ره) باید تا پایان اسفند ماه سال جاری تعیین تکلیف و در غیر این صورت تا فروردین ماه سال آینده معدوم شوند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ذرت‌های آلوده دپو شده تعیین تکلیف شوند

به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی در این بازدید ابتدا با رانندگان حمل کالاهای اساسی و استراتژیک که ساعت‌های زیادی را در صف سپری می‌کنند، گفت‌وگو کرد و پس از شنیدن حرف‌ها و مشکلات آنها دستورات میدانی برای اصلاح برخی روندها را به مدیران حاضر در این بازدید صادر کرد.

وزیر اقتصاد همچنین آخرین وضعیت ترخیص این کالاها را رصد و از انبار برنج‌های دپو شده و ذرت‌های آلوده (خوراک دام) که به دلیل مجوزهای استاندارد امکان ترخیص آن‌ها وجود ندارد، بازدید کرد.

خاندوزی همچنین در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بندر امام خمینی (ره) بزرگترین مبدأ واردات کالاهای اساسی کشور به ویژه غلات است که به تنهایی سهم عمده‌ آن از طریق این بندر وارد کشور می‌شود. متأسفانه به دلیل برخی ناکارآمدی‌ها، در ماه‌های قبل حجم رسوب و ماندگاری کالایی بالایی در این بندر وجود داشت؛ هدف از بازدید حاضر، این است که مسئولان بنادر، گمرکات و اموال تملیکی استان توضیحات لازم را ارائه دهند تا بتوانیم از منظر دولت این دغدغه را رفع تکلیف کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی طی ماه‌های گذشته تلاش خوبی صورت گرفته و با وجود اینکه ۲۸ درصد ورودی کالاهای اساسی تخلیه شده در بندر نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار