مسئول بسیج آموزش و پرورش رودهن:

اردوی راهیان نور دانش‌آموزی صحنه انس معرفتی با شهدا است

رودهن(پانا) - مسئول بسیج آموزش و پرورش رودهن، اردوی راهیان نور را برای دانش‌آموزان، صحنه انس معرفتی با شهدا که لازمه یک ایرانی متعهد است، برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان نور  دانش‌آموزی صحنه انس معرفتی با شهدا است

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری اردوی مجازی راهیان نور در دفتر فرماندهی سپاه بخش رودهن برگزار شد؛ در این‌جلسه زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن، سروان صالح پاوندی فرمانده حوزه بسیج علی‌ابیطالب رودهن و ملیحه رباط سرپوشی مسئول بسیج آموزش و پرورش رودهن حضور داشتند.

زهرا رستمی بیان کرد: آموزش و پرورش منطقه بسیار از این‌گونه برنامه‌ها حمایت می‌کند و کلیه اقدامات و امکانات لازم را در اختیار بسیج قرار می‌دهد تا این اردو به نحواحسن انجام شود.

وی ادامه داد: فرهنگ‌شهادت و یاد و خاطره شهدا همیشه برای دانش‌آموزان باید زنده نگه داشته شود، چرا که این یاد و خاطره خود به تنهایی زمینه‌ای برای رشد شخصیت ملی، میهنی فرزندان این سرزمین می‌شود و ما به عنوان فعالان تعلیم و تربیت این وظیفه مهم را باید به سرانجام برسانیم تا بتوانیم نسلی انقلابی و متعهد تحویل جامعه دهیم.

صالح پاوندی فرمانده حوزه بسیج رودهن در ادامه جلسه مطرح کرد: بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و کاملا تدارک دیده شده از طرف سازمان‌ بسیج دانش‌آموزی کشور و استانی و آموزش و پرورش شهرستان‌عای استان تهران مقرر بود با تعداد ۱۲۰ دانش‌آموز در تاریخ ۱۲ بهمن اردوی راهیان نور به صورت حضوری انجام‌شود و دانش‌آموزان اعزام شوند، اما به دلیل شرایط کرونا و لغو اردو‌های دانش‌آموزی، اجرای این اردو هم به صورت مجازی برنامه‌ریزی شد.

ملیحه رباط سرپوشی مسئول بسیج آموزش و پرورش رودهن نیز در این‌جلسه اذعان کرد: جهت برگزاری اردوی راهیان نور مجازی در رودهن، تعداد محدودی از دانش‌آموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در روز ۱۵ اسفند در معراج الشهدای تهران حاضر خواهند شد و برنامه‌هایی ویژه، پیرامون موضوع راهیان نور اجرا و کل مراسم به صورت آنلاین در بستر شبکه شاد در دسترس و رویت کلیه دانش‌آموزان منطقه قرار خواهد گرفت تا بتوانیم قدمی کوچک در چارچوب تعهد و مسئولیت خود به شهدا برداریم.

در پایان این جلسه مصوب شد که کلیه اقدامات و برنامه‌های مصوب در مدت زمان کمی اجرا شود تا برگزاری اردو کامل و بدون نقص انجام شود و هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم وجود داشته باشد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار