افزایش 25 درصدی نرخ سرویس مدارس در سال 1401

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به تعیین کرایه سرویس مدارس گفت مبنای ما به طور متوسط 25 درصد و تا سقف 35 درصد خواهد بود.  

کد مطلب: ۱۲۵۸۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 25 درصدی نرخ سرویس مدارس در سال 1401

سیدمجتبی شفیعی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی نرخ کرایه انواع تاکسی و سرویس مدارس و تعیین بهای انواع خدمات تاکسیرانی در سال ۱۴۰۱ گفت: براساس لایحه شهرداری تهران افزایش نرخ ۲۵ درصدی و سقف ۳۵ درصدی جهت افزایش کرایه‌های تاکسی در سال آینده ارائه شده بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه امروز این مساله در صحن مورد بررسی قرار گرفت، افزود: اعضای شورا با افزایش متوسط ۲۵ درصد و تا سقف ۳۵ درصد کرایه‌های تاکسی برای برخی از خطوط موافقت کردند. البته طبق روال سال‌های گذشته و در چارچوب تعیین شده نرخ کرایه‌های تاکسی از ساعت ۲۲ تا ۶ بامداد ۲۰ درصد اضافه خواهد شد که به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

شفیعی همچنین با اشاره به هوشمندسازی خدمات تاکسیرانی گفت: اعضای شورای شهر تهران بر فراهم کردن بستر و راه‌اندازی سامانه هوشمندسازی تاکسیرانی تاکید دارند و براساس تصویب اعضای شورای شهر تهران سازمان تاکسیرانی موظف شد در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ هوشمندسازی مرکزی را راه‌اندازی کند.

معاون شهردار تهران افزود: با راه‌اندازی این سامانه در پرداخت کرایه تاکسی‌ها در ساعات اوج ترافیک و بارندگی‌ها تغییراتی در پرداخت کرایه‌ها ایجاد خواهد شد و به رانندگان این اجازه را خواهند داد که در ساعات اوج ترافیک و بارندگی مبلغ بیشتری را از مسافران دریافت کنند.

وی بیان کرد: براساس مصوبه شورای شهر تهران با راه‌اندازی این سامانه رانندگان مجاز هستند تا ۳۰ درصد در زمان اوج ترافیک و بارندگی کرایه بیشتری از مسافران دریافت کنند.

شفیعی به تعیین کرایه سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: مبنای ما به طور متوسط ۲۵ درصد و تا سقف ۳۵ درصد خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان درخصوص مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر تبلیغات داخل و خارج تاکسی‌ها تصریح کرد: البته این موضوع مصوبه شورای عالی ترافیک کشور را دارد و براساس آن درآمدی برای رانندگان ایجاد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار