انتخابات هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی خراسان‌ شمالی برگزار شد

بجنورد (پانا) - با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش و معاون فرهنگی و پرورشی استان خراسان شمالی انتخابات هیات رئیسه دانش‌آموزی و‌ نماینده استان در مجلس دانش‌آموزی کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی خراسان‌ شمالی برگزار شد

در این مراسم ابوالقاسم اکبری سرپرست اداره کل آموزش و‌ پرورش استان ضمن تشکر از عوامل اجرایی انتخابات شورای دانش آموزی گفت: در راستای آموزش تمام ساحتی دانش آموزان که شش ساحت را دنبال می‌کند تشکیل شوراهای دانش آموزی برای پرورش ساحت اجتماعی، سیاسی حرکت ارزشمندی است که در سند تحول بنیادین هم به اهمیت آن اشاره شده است. همچنین دانش آموزان با مشارکت در انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرین دموکراسی برای آینده می کنند.

اکبری افزود: شما منتخبین مشاورین بنده در مسائل پرورشی و آموزشی دانش آموزان هستید و امیدوارم بزودی شاهد حضور شما در اتاق کار خود جهت تبادل نظر و بیان پیشنهادات شما در جهت ارتقای سطح پرورش و آموزش در سطح مدارس باشیم.

در ادامه مراسم محمد عقیقی، معاون پرورشی و فرهنگی استان بیان کرد: شوراهای دانش آموزی عصاره حرکت مسئولیت پذیری است که در دین اسلام هم نسبت به آن بسیار تاکید شده است و شما بعنوان نمایندگان دانش آموزان زبان گویای دانش آموزان و پل ارتباطی میان دانش آموزان و مسئولین برای بیان مشکلات، نظرات و پیشنهادات دانش آموزان هستید.

عقیقی در ادامه گفت: همانگونه که در مجلس شورای اسلامی نمایندگان منتخب مردم با بررسی طرح ها و‌ لایحه های دولت برای ارتقا وضعیت کشور تلاش می کنند شما دانش آموزان منتخب نیز این فرصت را مغتنم بدانید و با بیان مسائل آموزشی، دینی و تربیت بدنی مدارس به مسئولین برای توسعه و‌ بالندگی آموزش و پرورش استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار